افزایش 10 درصدی ترافیک تهران با بارش باران

افزایش 10 درصدی ترافیک تهران با بارش باران

روز جدید : رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش حدود 10 درصدی حجم تردد در محورهای اصلی پایتخت به دلیل بارندگی خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر درباره تاثیر بارندگی امروز بر ترافیک پایتخت گفت: امروز و پس از بارندگی در خیابان های تهران حجم تردد در خیابان ها نسبت به روزهای گذشته اندکی افزایش یافته و به همین دلیل حجم ترافیک در برخی از خیابان ها افزایش یافته است. جاده ها افزایش یافت

وی با بیان اینکه افزایش استفاده از خودروهای شخصی، کاهش دید و لغزندگی معابر از جمله مواردی است که منجر به کاهش سرعت جاده ها و افزایش حجم ترافیک شده است، گفت: در این راستا ترافیک پلیس و کنترل هوشمند مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بیگ وان ها در حالت آماده باش بودند و در حال رانندگی و مدیریت ترافیک بودند.

رنجبر مسیر شرق به غرب در خیابان دماوند، هر دو خیابان انقلاب و خیابان آزادی را از دو خیابان ولیعصر و کارگر تهران دانست و گفت: چمران، حکیم، صدر، بابایی، شیخ فضل الله، چراغی، نواب صفوی علی را دارم. و دیگران. وضعیت مشابهی وجود داشت و ترافیک سنگین در صبح گزارش شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره میزان تردد در هنگام بارندگی گفت: اگر معابر بیش از 10 درصد و در برخی کمتر از 10 درصد افزایش داشته باشد، میانگین افزایش ترافیک است.

به گفته وی، در حال حاضر از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شده و تردد در اکثر معابر به کندی و بدون مشکل در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید