افزایش 22 درصدی تردد مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911319

مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در هفت ماهه امسال یک میلیون و 314 هزار و 51 مسافر توسط ناوگان مسافری زیر نظر این اداره کل جابجا شد که به میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 22 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، احسان کاظمیان مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت 188 هزار و 750 سفر جابه جا شد. .

وی بیان کرد: کاهش شیوع ویروس کرونا، تردد مسافران در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر، رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عوامل حمل‌ونقل و مسافران منجر به افزایش تعداد مسافران شده است. برای مسافران ایمن بوده و در این راستا نظارت مضاعف بر کار ناوگان خودروهای شرکتی و عمومی انجام می شود.

مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان افزود: 2 پایانه مسافربری در محدوده تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان فعال است. شهرهای ایرانشهر و چابهار.

کاظمیان با بیان اینکه در حال حاضر 39 شرکت مسافربری با 765 راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در جنوب استان فعالیت می کنند، یادآور شد: تلاش داریم با افزایش ارائه خدمات از جمله رعایت ایمنی، سطح خدمات رسانی به مسافران را ارتقا دهیم. و مسائل بهداشتی و کاهش توقف در طول مسیر، شاهد افزایش سفرهای بین شهری و افزایش حمل و نقل مسافر با ناوگان مسافربری در جاده های عمومی خواهیم بود.

کاظمیان بیان کرد: هرگونه انتقاد و شکایت از پایانه های مسافربری و یا رانندگان مسافران منطقه حمل و نقل مسافر بین شهری می توانند از طریق سامانه 141 به این اداره کل ارائه شود تا در صورت نیاز در کمیته های مربوطه پیگیری و در صورت نیاز پیگیری شود. شرکت، رانندگان یا صاحب وسیله نقلیه باید برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید