افزایش 36 درصدی تردد مسافر در استان کرمانشاه از اتوبوس


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889134

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی گفت: با توجه به سفرهای تابستانی تردد مسافران با ناوگان اتوبوسرانی عمومی کرمانشاه 36 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 913 هزار و 950 مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 833 هزار و 197 مسافر بیشتر است. مسافرانی که از رشدی سفر می کنند.10% نشان دهنده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون 272 هزار و 503 مسافر با کمک اتوبوس در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

کرمی بیان کرد: در ناوگان وانت با 394 هزار مسافر یک درصد رشد و در ناوگان مسافری با 247 هزار مسافر سه درصد رشد داریم.

وی گفت: با توجه به سفرهای تابستانی و افزایش سفرها، طرح کنترل و نظارت توسط کارشناسان این اداره کل با همکاری پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام می شود. بر این اساس با تخلفات ارجاع شده به کمیته های مربوطه در اسرع وقت برخورد خواهد شد.

مدیرکل ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برای رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، ناوگان اتوبوسرانی با مشارکت پلیس راه و کارشناسان حمل و نقل به صورت میدانی و در دروازه کنترل می شود.

وی افزود: تمامی دریافت کنندگان خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند با رعایت نکات ایمنی هرگونه تخلف رانندگان را در هنگام تردد به سامانه ارتباطی 141 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید