افزایش 12 درصدی تردد مسافر در سیستان و بلوچستان

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779026

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش 12 درصدی تردد مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفت ماهه امسال در محدوده تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا کیها در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: یک میلیون و 251 هزار و 292 مسافر در هفت ماهه نخست سال در قالب 141 هزار و 475 سفر با وسایل نقلیه عمومی استان اعم از اتوبوس، وانت و خودرو سواری انجام شد. نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش تردد مسافر و 18 درصد افزایش در تعداد سفرها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود 59 درصد از سفرهای ثبت شده در این مدت به مقاصد درون استانی و 41 درصد به مقاصد خارج از استان انجام شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای منطقه از رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری استان خبر داد و افزود: رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از حرکت الزامی است. ماسک زدن کارکنان، رانندگان و مسافران یکی از نکاتی است که این اداره کل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی به آن تاکید کرده است که مورد توجه فعالان این اداره کل قرار گرفت.

کیها با بیان اینکه میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی تحت پوشش تولید ناخالص داخلی 15 سال است، گفت: رانندگان مسافر، 938 ناوگان اتوبوس، هزار و 491 مینی بوس و 791 ناوگان مسافربری در حوزه عملیاتی این اداره کل به هموطنان خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید