افزایش 40 درصدی حضور مسافران نوروزی در استان کرمان / حضور 348 راهنمای گردشگری در مراکز تاریخی و موزه های کرمان


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816926

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات گردشگری استان انتخاب شد.

محمدمهدی افضلی با اشاره به اینکه تعداد مسافران نوروزی تا به امروز حدود 30 تا 40 درصد افزایش داشته است، گفت: هتل ها تقریبا 80 درصد پیشرفت دارند و پیش بینی می کنیم در چند روز آینده مراکز اقامتی استان کرمان به ویژه کامل شود. مرکز استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی افضلی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص حضور مسافران نوروزی در استان کرمان گفت: خوشبختانه تعداد مسافران نوروزی به استان کرمان نسبت به سال 97 نزدیک به 30 تا 40 درصد افزایش داشته است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات گردشگری استان کرمان ادامه داد: هتل ها تقریبا هشتاد درصد پیشرفت دارند و پیش بینی می کنیم مراکز اقامتی استان کرمان به ویژه مرکز استان تکمیل شود. در چند روز آینده
وی گفت: تا جایی که می دانیم ظرفیت مدارس در حال اتمام است. بودیم و مرکز استان تکمیل شد تا بتوانیم مسافران را برای اسکان به شهرهای اطراف مرکز استان بفرستیم.
افضلی گفت: 348 راهنمای گردشگری در مراکز تاریخی و موزه ها مستقر هستند و باید گفت که تمامی نیروها آموزش دیده و دارای کارت معتبر میراث فرهنگی هستند و علاوه بر آنها تعدادی از سرکردگان هلال احمر نیز حضور دارند که این افراد هستند. در غرفه . پایگاه های اطلاع رسانی و اورژانس جاده ای برای کمک به مسافران نوروزی مستقر هستند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: 11 نمایشگاه صنایع دستی با 550 غرفه در استان برپا شده است که صنایع دستی و سوغات کرمان را به گردشگران نوروزی عرضه می کند. هفت باغ علوی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید