افسران تا سحر مستقر هستند


ساعت: 23:05
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834206

از آمادگی نیروی انتظامی و حرکت تا گشت زنی اکیپ های ویژه؛

در سومین شب از شب های قدر پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش بیش از دو هزار نقطه در آماده باش کامل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امشب سومین شب قدر است. شب دعا و نجوا و استغفار و آرامش طلبی. شبی که مساجد و حسینه ها و امامزاده ها و امامزاده ها تا سحر سرپناه عاشقان و نمازگزاران هستند و پلیس و پلیس راهنمایی و رانندگی آماده تامین امنیت و آرامش مردم و خدمت رسانی به شهروندان تا سحر هستند.

* در شب های قدر برای یگان های پلیس راه و اطلاعات آمادگی 100 درصدی داشته باشید

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی صوفیه از آمادگی پلیس در شب های قدر خبر داد و گفت: در شب های قدر تا پایان مراسم احیاء، یگان های پلیس، راه، امنیت و اطلاعات پایتخت در آماده باش 100 درصدی خواهند بود. “

وی تصریح کرد: در نوبت عصر پلیس راهور در محل های تعیین شده مستقر شده و گشت های هدفمند در سطح شهرستان خواهند داشت.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه با قدرت امنیت و آرامش شهروندان را تضمین می کنیم، گفت: پلیس تا سحر در کنار مردم در نقاط مختلف تهران برای اقامه نماز در نقاط مختلف تهران حضور خواهد داشت.

* استقرار نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در بیش از دو هزار نقطه

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به آمادگی صد درصدی پلیس صوفیه در شب های قدر و مستقر در صبح، اظهار داشت: پلیس صوفیه برای شب های قدر آماده است.

سردار هداوند گفت: بیش از 2000 نقطه تهران محل استقرار نیروهای راهنمایی و رانندگی شهر به ویژه در مکان هایی است که مراسم احیاء برگزار می شود.

* شرایط ویژه رانندگی در شب های قدر / پلیس راهور: تردد کامیون ها ممنوع است

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در شب های قدر گفت: حسینیه ها برای تسهیل در تردد و تنظیم تردد حاضران در این مراسم اقدام می کنند. علاوه بر این ممکن است در برخی از معابر در نظر گرفته شده برای مراسم محدودیت ترافیکی در مقطع داشته باشیم.

سردار حمیدی افزود: تردد کامیون ها و کامیون ها که معمولا از ساعت 23 تا 5 صبح باز است، در شب های قدر در خیابان های تهران ممنوع است و پلیس برای توقیف کامیون ها قانون اعمال می کند.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: با توجه به اینکه بسیاری از حاضران با لباس های تیره در مراسم قدر حضور خواهند داشت، رانندگان باید با احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند و از پارک و پارک ممنوع خودداری کنند. از ایجاد ناراحتی و بی نظمی دیگران خودداری کنید.

وی گفت: پلیس راهور پایتخت در معابر مختلف در خصوص پارکینگ شرکت کنندگان در این مراسم راهنمایی های لازم را خواهد داشت ضمن اینکه محورها نیز با توجه به افزایش ترافیک تا غروب آفتاب تحت نظارت و توجه پلیس قرار دارند.

* استقرار تیم های عملیاتی و گشت های گروه های عملیاتی

سرهنگ جلیل مقافی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از آمادگی کامل پلیس پیشگیری و کلانتری تهران برای تامین امنیت در شب های قدر خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری صوفیه گفت: گروهی از افسران پلیس پیشگیری در اداره پلیس منطقه صوفیه در آمادگی کامل رزمی قرار دارند و در قالب گشت های خودرویی، گذرگاه های عابر پیاده، گشت های موتوری و گروه های ضربتی و همچنین نیروهای کمکی در این منطقه وارد عمل می شوند. محله ها، معابر و میدان ها.

سرهنگ وقف با بیان اینکه تیم های عملیاتی و تحقیقی کلانتری ها نیز به صورت محسوس و نامحسوس در معابر و محلات گشت زنی خواهند کرد، از ایجاد تیم های عملیاتی در جوار مساجد، حسینه ها و امامزاده ها خبر داد و گفت: برای تامین امنیت شهروندان. و پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه سرقت، تیم های عملیاتی و گروه های عملیاتی در محلات مستقر خواهند شد.

* رسیدگی به تخلفات پارکینگ در اطراف مساجد و تکایا

سرهنگ علی هامانهانی معاون آموزشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان تهرانی در شب های قدر، با اعمال قانون و مصادره مواجه شد. تکای، مساجد و اماکن برگزاری مراسم پرفیض شب قدر، منجر به بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای دیگر عزاداران می شود. پلیس با برخورد جدی پلیس همراه خواهد بود.

همهانی گفت: همکارانم در سطح شهر آمادگی 100 درصدی دارند و با هدایت فضای پارک و توقف مناسب خودروی عزاداران تا سحر با سرعت و سبقت خودروها در بزرگراه های در حال حرکت در سطح شهر مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید