اقتدار نیروهای قهرمان سپاه سلطه، ابرقدرت جهان را در هم شکست

ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781710

امام جمعه از چهاربرج گفت: اقتدار ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان غیور این سرزمین در برخورد با ناو آمریکایی هیمنه ابرقدرت جهان را شکست و نشان داد که فرزندان این سرزمین ادامه دهنده راه هستند. شهدا و ائمه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عسگر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به شکست آمریکا در سرقت نفت ایران در آب های دریای عمان و اقتدار ناوگان سپاه پاسداران در برخورد با ناو آمریکایی، گفت: سپاه مقتدر نیروی دریایی ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابرقدرت جهان را در هم شکست.

امام جمعه از چهاربرج افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه ناوگان این سپاه مقتدر و عزیز نه تنها نفتکش ربوده شده ایرانی را پس نداد، بلکه بیش از پیش به پیکر نظام ادای احترام کرد.

وی گفت: این اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تضمین کردند.

حجت الاسلام جلالی گفت: این اقتدار نشان داده است که دشمنان و استکبار جهانی باید بدانند که فرزندان غیور این سرزمین مشت محکمی در دهان یاوه گویان هستند.

اقدامات به موقع و مقتدرانه جان برکفان ناوگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دزدی دریایی آمریکا و سرقت نفت ایران خنثی شد و تفنگداران دریایی آمریکا و ناوشکن های پیشرفته آن با جنگ دریایی و 9000 تنی تحقیر شدند. آرلی برک او توسط قایق های موتوری اسیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید