سلاح ضد جنگ، دشمن محتوای غنی و به روز است/ تحقیر ابرقدرت ها در مقابل نیروهای نظامی ایران.

ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781768

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خاکریز و نبرد در خط مقدم جنگ نرم و پشت تلفن است و در این راستا دغدغه اصلی افسران جنگ نرم باید ایجاد محتوای غنی و غنی باشد. رویکرد تهاجمی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در مهدیه اردبیل با بیان اینکه امروز تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم کشور را تهدید می کند، گفت: در حوزه جنگ به برکت 8 سال پاسداری و رشادت های مقدس، رزمندگان و شهدا شاهد پیشرفت های چشمگیری بودند، به طوری که ابرقدرت ها به نام کده در مقابل نظامیان ایرانی ذلیل شدند.

وی افزود: جنگ نرم امروز یکی از اساسی ترین تهدیدات جدید دشمن علیه کشورمان است که با تولید محتوای به روز، شایعه، انتشار و تحریف سعی در تخریب اعتماد عمومی و نظام خانواده های ایرانی دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه در زمان امیر مومنان دشمن تلاش کرد با قدرت رسانه و پول تاریخ را تحریف کند و جلاد و شهید را جایگزین کند، گفت: امروز خاکریز و نبرد بر روی نرم و کمر است. تلفن های جلو و رهبر معظم انقلاب در این زمینه اعلام آمادگی کردند که دغدغه اصلی افسران برای جنگ نرم باید تولید محتوای غنی و رویکرد تهاجمی باشد.

وی افزود: در عصر فناوری اطلاعات و فضای مجازی، جنگ های ترکیبی در عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی شکل گرفته است و اگر در این مقطع تهاجم نقشه برداری نشود، قطعا شاهد شکست خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید