اقتدار کشور باید به عنوان امانت الهی حفظ شود


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910503

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نظام اسلامی و اقتدار کشور امانت الهی است، گفت: نیروهای مسلح باید از این امانت ها پاسداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله ناصری در نشست مشترک ائمه جمعه استان یزد و فرماندهان ارتش و ارتش استان های یزد و اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: قرآن در آیات متعددی امانت الهی و پاسداری و رعایت آنهاست و به خانواده اش تاکید کرده است که او را نپذیرند.

وی گفت: از آنجایی که کلمه امانت جمع است، تنها امانت مادی محسوب نمی شود، بلکه فرزندان، احکام شرعی، نظام اسلامی، ولایت، اهل بیت(ع)، قرآن و… . امانت های الهی محسوب می شوند.

ناصری ادامه داد: مسئولیت و تعهدی که در قبال هر یک از این امانت ها داریم سنگین است و همه ما موظفیم آن را حفظ، نظارت، اصلاح و طرد کنیم.

امام جمعه یزد یادآور شد: در دوران انقلاب اسلامی بسیاری از مردم به ویژه شهدا این اعتقادات الهی را حفظ کردند و انقلاب اسلامی چهار دهه به عنوان اعتقاد آنها حفظ شد و اکنون نیز باید صادقانه آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه حرم اهل بیت(ع) نیز از امانت های الهی است، تصریح کرد: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بهترین پاسدار این منطقه بود و تا پایان عمر از این امانت حفاظت و دفاع کرد.

ناصری تاکید کرد: اکنون زمانی است که این ولایت‌های الهی را برنامه‌ریزی کرده‌اند و می‌خواهند کودکان، نوجوانان، جوانان، خانواده، کشور، استقلال، آزادی و قدرت را به عنوان ولی امر الهی از ما بگیرند، پس همه مسئول حفظ این وظایف هستند. ما داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم هرجا که به ما لطمه می زنند به پا خیزیم و از مردم و انقلاب و ارزش های نظام به ویژه اقتدار کشور دفاع کنیم. دین

وی با تاکید بر حفظ اقتدار کشور، ادامه داد: هر لحظه به محض اینکه اقتدار کشور کوچکترین آسیبی ببیند، غربی ها سریع مواضع خود را نشان می دهند و به سرعت دست می چرخانند.

ناصری با تاکید بر اینکه دشمن ما بسیار حیله گر است و هزینه های زیادی را برای انحراف افکار عمومی صرف می کند، گفت: نیروهای مسلح باید در این زمینه هوشیار بوده و با دقت و تیزبینی دشمن را از رسیدن به اهداف خود باز دارند.


اقتدار کشور باید تقویت شود

امیر سرتیپ امیرعلیرضا ایضت فرمانده پایگاه شهید بابایی اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه استکبار جهانی چهار دهه تمام توان خود را برای شکست انقلاب اسلامی به کار گرفته است، اظهار داشت: باید قدرتمندتر و قوی تر شویم و به اطلاع مردم برسانیم. جوانان در برابر این حملات

وی با بیان اینکه امروز نیازمند انقلاب در فضای مجازی هستیم افزود: این انقلاب با حذف و فیلتر شدن امکان پذیر نیست، بلکه با آگاهی، مدیریت و نظارت امکان پذیر است.

امیرعلی حدادی سامانی فرمانده منطقه پدافند شهید نصر اصفهانی نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز لازم است برای همه دستاوردهای ارتش در بازسازی، تقویت و سازندگی کشور تبیین شود.

وی گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به مرز بازدارندگی رسیده است و مدت هاست که دیگر خبری از حمله نظامی از دشمنانمان نیست زیرا نیروهای مسلح اولاً با دشمنان مقابله می کنند و ثانیاً آنها را رها نمی کنند. یقه آنها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید