اقدامات حاج قاسم نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی بود

وی با بیان اینکه ترویج مقاومت در جامعه به منزله بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت است، افزود: شهید سلیمانی با اقدامات ارزشمند خود نشان داد که انقلاب اسلامی به درجه ای از بلوغ رسیده است که باید مکتب آن را به حدی گسترش داد. سایر نقاط جهان

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز به برکت اقدامات شهید سلیمانی شاهد موفقیت های جبهه مقاومت در سایر نقاط جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به مهم ترین راز یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه، گفت: سردار دلا همواره از بندگی خدا الگو گرفته و عنایت خود را بر اساس درخواست الهی دانسته است. .

آیت الله عابدینی بیان کرد: رمز ماندگاری حاج قاسم توجه به آیه 9 سوره توبه است که می فرماید «در حقیقت خداوند جان و مال آنها را از مؤمنان به قیمت بهشت ​​برایشان خریده است». این شهید فرصت را مغتنم شمرده و در تمام عمر در پی تسلیم جان و مال خود در راه الهی بود.

حاج قاسم دلسوز همه مستضعفین بود

وی بیان کرد: خداوند در آیه 96 سوره نحل بیان کرد که آنچه رنگ و بوی خدا بگیرد، اثر ماندگارتری خواهد داشت. یاد و خاطره شهید سلیمانی با ترس از این بیت حفظ شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به تأثیر شخصیت شهید حاج قاسم در جامعه گفت: هرکس که خدا را بندگی کند و تمام وجودش را در راه الهی به کار گیرد، خداوند اثر کلام و شخصیت او را قرار می دهد. در قلوب مؤمنان؛ از این رو حرکت شهید حاج قاسم در راه الهی باعث شد تا اندیشه و مکتب این شهید در جهان رسوخ کند.

آیت الله عابدینی در پاسخ به این سوال که چرا امروزه از حاج قاسم به عنوان مکتب یاد می شود، گفت: این شهید دارای اعتقادات محکمی بود و خدمتگزار، خدمتگزار و دلسوز همه مستضعفان و حفظ ایمان، اخلاق انسانی و اسلامی بود. او مقید بود.

وی در پایان با بیان اینکه شناخت آداب و مکتب حاج قاسم مردم را امیدوار می کند، گفت: سردار دلا در سخت ترین شرایط امید داشت و پرچم پیروزی را برافراشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید