اقدامات عجیب وزارت ورزش علیه پرسپولیس

اقدامات عجیب وزارت ورزش علیه پرسپولیس

در اواسط شهریور 1400 استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان پذیرفته شد و اعضای هیات مدیره باشگاه سیدمجید صدری را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کردند.

حدود شش ماه از مدیریت باشگاه پرسپولیس می گذرد اما وزیر ورزش و جوانان معتقد است صدری از اختیارات مدیرعاملی هم برخوردار است. در واقع اتلاف وقت برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نتیجه خوبی نداشت و همان طور که وزیر ورزش خاطرنشان کرد، هواداران از تجمعات مختلف ابراز نارضایتی کردند.

اتلاف وقت وزارت ورزش برای انتصاب مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره در صورتی که دلیلی برای حضور چهره های فوتبال و مدیران توانمند وجود داشت اما معمولاً سیستم ورزش کشور در این زمینه نتایج قابل قبولی ندارد و تجربه نشان داده است. مدیران انتخاب شده برای باشگاه های دولتی ورزش نیستند.

سوال اینجاست که وزارت ورزش چه گزینه های عجیبی را برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کرده که این همه وقت تلف شده است؟ اگر حسین کلانی یا محمد دادکان مدیرعامل پرسپولیس شوند یا در راس باشگاه به چهره ای برجسته در مدیریت این ورزش تبدیل شوند، این اتلاف زمان قابل تحمل است اما وقتی همه می دانیم که هیچ اتفاق غیرعادی در این حوزه نمی افتد. پس این تاخیر به راحتی قابل تحمل نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید