اقدامات علیه امنیت ملی برای کسب نمره قبولی در دانشگاه صهیونیستی


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905440

یکی از مدیران ناکارآمد دولت تدبر و امید به نام «ی-خ» که در دوره حکومت خود مفاسد مختلفی داشت و به دلیل تخلفات بسیار شدید و گسترده مالی و اخلاقی با فوت مهسا امینی برکنار شد. او بلافاصله بدهی را بدهی خود می داند و در Much در ضد انقلاب قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ با شروع اغتشاشات سراسری، بسیاری از کسانی که به هر طریق سعی در ابراز ارادت خود به جریان ضد انقلاب داشتند وارد کمپین غربگرایانه شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) شدند و در تلاشند تا ارزیابی نهایی را از دشمنان اسلام دریافت کنند. در کارنامه ضدانقلابی خود برای پیروزی

یکی از مدیران ناکارآمد دولت تدبر و امید به نام «ی-خ» که در دوره حکومت خود مفاسد مختلفی داشت و به دلیل تخلفات بسیار شدید و گسترده مالی و اخلاقی برکنار شد، با درگذشت مهسا امینی. بلافاصله بدهی را بدهی خود می داند و موافقت می کند. با ضدانقلاب بود.


خبر خاکستری

وی پس از برکناری از سمت مدیرکلی برای زنده نگه داشتن نام خود در اذهان عمومی، اقدام به ساخت کلیپ برای جشن روز شهر و انتشار فیلم های دو طرفه تحت عنوان «بدون شرح» کرد. این در حالی است که در دوران حکومت خود کمترین توجه را به روز شهرها داشت.


خبر خاکستری

او که در دوران مسئولیت خود همواره برای اقتدار و عزت کشور صحبت می کرد، امروز تریبون رسانه های ضد انقلاب است و با ریختن آب به آسیاب دشمن در صدد نابودی خادمان است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رأس دولت مردمی آیت الله رئیسی تضعیف و سرخوردگی مردم از نظام.

این مرد که به حکم قوه قضاییه یکی از مفسدین جامعه است مانند پدرخوانده اش آمریکا و اسرائیل غاصب در صفحه خود از حقوق مرد و زن می گوید انگار فراموش کرده است. و مفاسد اخلاقی در دوران سلطنت خود را به دلیل تخلفات خود فراموش کرد برخی از نقاط داغ خانواده را به هم ریخته است.


خبر خاکستری

لازم است دستگاه های محترم قضایی و امنیتی از فرصت چنین افرادی که هنجار شکن هستند و آینده خائنان به نظام و خون شهدا را تلخ می کنند استفاده کنند.

نظام باید با این گونه افراد قاطعانه برخورد انقلابی کند و اسلام ناب محمدی را رعایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید