اقدامات گروه های جهادی یادآور تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس است.

ساعت: 09:02
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791660

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان:

جواد جلالی گفت: اقدامات جهادگران بسیجی در خدمت صادقانه به مردم یادآور تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس در بین جوانان جهادگر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه اقدامات گروه های جهادی بسیج برای خدمت صادقانه به مردم، تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس یادآور جوانان جهادگر است، گفت:

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جهادگران دفاع مقدس با ایمان و ایمان خالصانه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عرصه جهاد شده اند.

این مسئول بیان کرد: حضور جهادگران در جبهه از استان های مختلف از جمله استان کرمان و لشکر 41 ثارالله موجب تسریع در کار رزمندگان می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جهادگران با روحیه جهادی در زمان جنگ زیر آتش مستقیم دشمن با ایجاد سنگر و جاده دسترسی رزمندگان به خط مقدم را تسهیل می کنند. کارشان برای خداست و خالصانه خدمت کردند.

جلالی افزود: امروز سنگرها تعویض شده و امروز جهادگرانی که در سنگرهای اردوهای جهادی خدمت می کنند، اما این حادثه گزارش نمی شود و تعدادی از این بستگان در حین انجام وظیفه دچار حادثه شده و به رحمت خدا می روند. “

وی افزود: بسی ساختار قانونی در مجلس دارد و در این راستا می خواهد تبصره ای به قانون خود اضافه کند که در آن نام این شهدای گمنام نیز ذکر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح حدود یک سال است که به مجلس ارائه شده و حدود چهار ماه است که در کمیسیون امنیت ملی متوقف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج سازندگی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را اتکال به خداوند متعال و تفکر بسیجی و حکومت جهادی می داند. بیایید با اشاعه این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور حکومت باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید