بسیجیان امروز تفکر آمریکایی را به چالش می کشند/ اقدامات گروه های جهادی دشمن را سردرگم کرده است


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913168

سردار مظهر مجیدی گفت: گروه های جهادی با خدمت به مردم و ایجاد مشکل برای آنها آنچه را که دشمن نمی خواهد انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سردار مظهر مجیدی صبح امروز در آموزه های جهادی فاطمی ملایر با اشاره به نقش بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: با کمی رصد به عظمت کار بسیج در عرصه های مختلف پی خواهیم برد..


وی به حضور نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی در عملیات های مختلف خوش درخشیدند و نقش موثری داشتند..


فرمانده سپاه انصارالحسین همدان با بیان اینکه بسیج با تمام توان در کنار نظام سلامی ایستاده است، تاکید کرد: حضور بسیج چه در دوران دفاعی و چه در خیابان های تهران و در برخورد با فتنه گران است. به وضوح قابل مشاهده..


وی با اشاره به شهادت شهدای بسیجی همچون علی وردی و عجمیان گفت: این نمونه تفکر بسیجی است که زمانی در شلمچه با آتش دشمن روبرو می شد امروز در مقابل تفکر آمریکایی ایستاده است..


سردار مجیدی اقدامات گروه های جهادی را ارزیابی کرد و گفت: این گروه ها با خدمت به مردم آنچه را که دشمن نمی خواهد انجام داده و برای آنها مشکل ایجاد کرده اند..


وی به اقدامات رسانه های دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان به قدری سیستم قضایی را آلوده کرده اند که جوانان نابالغ نظام را کامل می دانند اما در دنیای واقعی مردم به زیبایی مقاومت کردند و به اغتشاشات نمی پیوندند..


فرمانده انصار الحسین همدان افزود: چند نفر در کنار شورشیان بودند و امروز گفتند ما اشتباه کردیم..


وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه پاشش های دشمنان در فضای مجازی اقتدار خود را به رخ جهانیان می کشد و موشک های بالستیک و موشک های ماهواره ای را به فضا پرتاب می کند..


وی با بیان اینکه دشمنان آنها اعتراف کرده اند که با ایران اشتباه کرده اند، تصریح کرد: با توجه به اقدامات زیرزمینی ها باید از آنها تحسین کرد زیرا کار اصلی را زیرزمین های طبقه همکف انجام می دهند و در تلاش برای حفظ یک سیستم هستند. ..


وی بیان کرد: دشمن از ابتدای سال تحصیلی می خواست کار نظام را با حضور دانش آموزان تکمیل کند اما بسیجیان در راهبردهای دشمن ناکام ماندند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید