اقدام تحقیرآمیز نشریه فرانسوی مصداق «اسلام ستیزی» و «نفرت» است.

ساعت: 14:20
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922352

وزیر کشور در بیانیه ای در محکومیت اقدام تحقیرآمیز یک نشریه فرانسوی گفت: اقدام تحقیرآمیز این نشریه فرانسوی خلاف مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی است که مصداق بارز «اسلام ستیزی» و «نفرت» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اظهارات احمد وحیدی به شرح زیر است:

نوع غربی آزادی بیان که اخیراً در نشریه ای مبتذل به نام شارلی ابدو منتشر شد، نشان داد که مربیان تروریسم که جهان همچنان از آن رنج می برد و خون های بیگناه زیادی بر زمین می ریزد، شکل های جدید و سازمان یافته تری به کار خود داده اند. محصول در قالب “تروریسم بصری” به جهان ارائه می شود.

فرانسه و کشورهای غربی که در 43 سال گذشته نتوانسته اند ملت سرافراز ایران را به زانو درآورند تا استقلال، آزادی و عزت آن را خدشه دار کنند و توطئه اخیرشان برای حمایت از شورش ها و گروه های تروریستی مانند منافقین نیز شکست خورده است. جنگ ترکیبی به دنبال انتقام از شخصیت بزرگی است که با هوشمندی و تبیین به موقع اهداف دشمنان اجازه نداد هویت ایرانی و اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گیرد.

اقدام تحقیرآمیز این نشریه فرانسوی علیه مرجعیت دینی و ارزش های اسلامی که مصداق بارز «اسلام ستیزی» و «نفرت» است نیز توهین به جایگاه زنان به ویژه زنان ایرانی تلقی می شود که این روزها در در آستانه روز مادر، حیثیت و منزلت خود را از دست دادند و برایشان ارزش قائل بودند و این نشان داد که نه تنها دلسوزی آنان با زنان ایرانی تقلبی بیش نبود، بلکه هدفشان دین زدایی، مخالفت با مقدسات بود. و فرهنگ عفاف و عفاف.

سکوت مقامات فرانسوی و عدم واکنش در این زمینه، جدای از نشان دادن انحطاط اخلاقی و معیارهای دوگانه آنها که چشم خود را بر نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین می بندد، موجب شده است. همراهی و حمایت از این تفرقه و ایجاد خشم در میان ملت مسلمان که خود خواهان پاسخگویی و مسئولیت بین المللی است.
بی تردید این اهانت ها همان گونه که نتوانست برای ابوجهل و دشمنان پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم توفیق ایجاد کند، نمی تواند گسستی در راه حق و حرکت رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت ولی عصر (عج) ایجاد کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید