راهپیمایی سراسری نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی برگزار می شود.

ساعت: 19:16
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922382

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای با محکومیت توهین این نشریه فرانسوی به فضای مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعیان، از ائمه جمعه به برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی توهین نشریه فرانسوی به فضای مقدس رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه اطلاعیه ای صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

نام خدا

آنها می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خداوند کامل کننده نور خود است و از کافران بیزار است. او کسی است که رسولش را با هدایت و دین حق فرستاد تا بر همه ادیان ظاهر شود و مشرکان را دشمنی کند (صفحه 8 و 9).

اقدام مذبوحانه قرارگاه استکبار در هتک حرمت و جسارت به مقدسات و مرجعیت، اوج خشم، عجز و ناامیدی و نتیجه ناکامی های پی در پی غرب را از جایگاه و صلابت ملتی فهیم، مؤمن و معتقد نشان می دهد. اسلام و ارزش‌های اسلامی و وفاداری به ولی امر مسلمین و این اقدامات شرم‌آور و ننگین که ریشه در استکبار دنیای غرب و افکار باطل آنها دارد، در طول تاریخ پرفراز و نشیب بارها دیده شده است. اسلام عزیز و انقلاب کبیر اسلامی و نشانه ضعف و بن بست تفکر و رنگ باختن ارزش های فرهنگی مراکز فکری و اندیشه ای است که جریانات استکباری و صهیونیستی از آن امرار معاش می کنند. منبع.

غرب امروز که در فلاکت بی هویتی به سر می برد و منطق فکری و مبانی نظری اش سست و به آخر خط رسیده است، خط توهین و تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود قرار داده است. چهره جبهه حق بلَذينَ ساخرواْ منهم مَّ كانوْ به ايستهزوون) غافل از اينكه اين گونه اعمال ناپسند نه تنها نتيجه مثبتي براي آنان خواهد داشت، بلكه همه مسلمانان و آزادگان جهان اين حركت ذلت بار، زشت و شرم آور را به حساب خواهند آورد. انحطاط فکری غرب و درماندگی در برابر منطق علمی و آن را عمل خردمندی نخواهند دانست که با هدایت و رهبری خردمندانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است.

این گونه اقدامات بی ارزش و بی هویت، احساسات پاک آزادی خواهان را در سراسر جهان جریحه دار کرده و بر روابط بین المللی مسلمانان با رژیم فرانسه تأثیر می گذارد و با ادبیات جدید خود برتری و بی احترامی به استکبار استکبار را برمی انگیزد. سایر مواردی که عواقبی برای این کشور و حامیان این حرکت خواهد داشت زشت، شدید و تعیین کننده خواهد بود.

اقدام مضحک، زشت و تحقیرآمیز سیاه نامه نفرت انگیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را برانگیخته است که با محبت جایگاه رفیع قدرت را تکیه گاه محکم و طناب دار می دانند. از فراز و نشیب ها و گردن های کج گذشته و آینده نظام اسلامی خود بگذرند. خواستار برگزاری راهپیمایی و محکومیت این کار کثیف قرارگاه استکبار شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه ملت عزیز و آزاده ایران اسلامی دعوت می کند تا در راهپیمایی که بعد از نماز جمعه 2 دی ماه 1401 در سراسر کشور برگزار می شود شرکت کنند تا خشم و انزجار خود را از این اقدام نشریه مبتذل و مبتذل نشان دهند. دخالت فرانسه و دیگر کشورهای غربی در امور داخلی ایران.

دیدگاهتان را بنویسید