اقدام فوری دولت رئیس جمهور برای تامین مسکن فرهنگیان

اقدام فوری دولت رئیس جمهور برای تامین مسکن فرهنگیان

استاندار البرز با اشاره به اینکه حل مشکل جامعه فرهنگیان در سطح کلان مد نظر است گفت: در تلاش هستیم تعاونی مسکن فوری و ویژه معلمان در البرز ایجاد کنیم.

میتبی عبداللهی استاندار البرز در دیداری دوستانه با جمعی از مدیران مدارس استان که در روز سه شنبه 31 فروردین 1402 به منظور هم اندیشی و همفکری در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت در مدارس برگزار شد، در خصوص وقایع اخیر در برخی مدارس و تبادل نظر.

وی همچنین با تشریح برنامه های دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور افزود: این بار رسانه های دشمن با ایجاد ترس و اضطراب در مدارس و با فشار روانی بر دانش آموزان سعی در متشنج کردن فضا دارند.

عبدالهی گفت: مدیران مدارس با شناخت روحیات دانش آموزان می توانند فضای روانی مدارس را به سمت آرامش و شادی سوق داده و نیازهای خود را در این زمینه اعلام کنند.

استاندار البرز افزود: طرح های کلان برای رفع مشکلات معلمان در حال تدوین است و در البرز به دنبال ایجاد تعاونی های مسکن و اقدام فوری در این زمینه برای تامین مسکن معلمان هستیم.

وی افزود: تابستان امسال فرصتی برای ارزیابی مشکلات مدارس فرسوده و نوسازی و بهسازی آنها با کمک شهرداری ها و خیرین منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید