اقشار مختلف برای تشکیل جبهه در برابر شبیخون فرهنگی به میدان می آیند

ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785099

سید احمد عبودیان گفت: حجم آتش در تهاجمات فرهنگی زیاد است و نمی دانیم چگونه با آن مقابله کنیم و اگر همه اقشار و فعالان فرهنگی کنار هم باشند می توانند جبهه ای برای مقابله با تهاجمات دشمن تشکیل دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سید احمد عبودیان، رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) کشور در حاشیه مراسم قیام ولایت که در دانشکده علوم پایه دانشگاه دولتی شهرکرد برگزار شد، گفت: آیت الله طالقانی، باهنر ایده مجاهد خلق شد، که در نهایت جبهه فرهنگی انقلاب را تشکیل دادند.

وی آغاز نهضت، مبارزه و تهذیب نفس تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب را بررسی می کند و ادامه می دهد: اولین نتیجه همه رویدادهای فرهنگی 40 سال پیش (انقلاب اسلامی) بود که برخی از این اعضای فرهنگی جبهه انقلاب 72 نفر بودند و منافقین مظلومانه به شهادت رسیدند.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان وارد عرصه های سازندگی کشور شدند. باغ ها

عبودیان تصریح کرد: با آغاز جنگ تحمیلی، نیروهای مجاهد فرهنگی اگرچه نیروهای رزمی و نظامی نبودند اما با خیرات اندیشه و دانش خود وارد میدان جنگ شدند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی، عظمت جریان مومن و انقلابی از میدان سخت دفاع به عرصه نرم فرهنگ آغاز شد، این اتفاق مصادف با آغاز رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.

رئیس قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیة کشور گفت: در این مدت با تغییر رفتار، پوشش، گفتار، سینما و زمینه های مختلف، نشانه ها و ظواهر تهاجمات فرهنگی دشمن بیشتر نمایان شد.

عبودیان ادامه داد: از اواخر دهه 70 مقوله فضای مجازی به تمامی زمینه های ذکر شده اضافه شد و منجر به مدرن شدن مجالس قرآنی، گروه های تبلیغی و هیئت های مذهبی شد و کار فرهنگی آغاز شد.

وی تهاجمات فرهنگی بزرگ را از ابتدای ورود به فضای مجازی دانست و گفت: در همان زمان دولتی روی کار آمد که بدون توجه به مسائل سیاسی شروع به ریشه کنی ریشه های فرهنگی کرد.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء افزود: حجم آتش در تهاجمات فرهنگی زیاد است و نمی دانیم چگونه با آن مقابله کنیم. اگر همه اقشار و فعالان فرهنگی در کنار هم باشند، می توانند جبهه ای برای مقابله با تهاجمات دشمن تشکیل دهند.»

عبودیان گفت: در همین زمان بود که مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند و از مردم و جوانان خواستند برای افق این جاده که همان ولایت بزرگ حضرت مهدی (عج) است به میدان بیایند. (مانند).”

وی در پایان سخنان خود در این همایش گفت: باید تلاش بیشتری کنیم تا مردم و جوانان به میدان بیایند. تمامی مسائل تا کنون توسط فعالان فرهنگی، اتحادیه ها، هیئت ها، جلسات قرآن و… حل شده است. .، و باید کار کرد.» به مردم و جوانان سپرده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید