تشکیل جبهه فرهنگی توسط نفوذی ها

به گزارش خبرگزاری استان موج

حجت الاسلام مسعود بهرام پور در نماز جمعه دزفول در مسجد امام علی (ع) این شهرستان افزود: باید بررسی شود که آیا مشکلات فرهنگی ناشی از تهاجم دشمن است یا خیر؟ ما در دهه 60 و 70 این مشکلات را نداشتیم اما امروز شرایط به گونه ای است که آثار این تهاجم در همه جا نمایان است.

امام جمعه دزفول با اشاره به 25 آذرماه روز دانش آموز و سالروز فرمان امام برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن همیشه برای کشور برنامه دارد بنابراین شورای عالی انقلاب فرهنگی باید برنامه ریزی کند. برای مقابله با نقشه های فرهنگی دشمن.

وی با بیان اینکه جنگ دهه های اخیر ما فرهنگی است افزود: با نگاه نفوذی ها باید جبهه فرهنگی در کشور ایجاد شود.

خجت الاسلام بهرام پور با اشاره به ابعاد جنگ فرهنگی دشمن گفت: دشمن شیوه خدمات رسانی را در ادارات ما نیز برنامه ریزی کرده است چرا که گاهی شاهد بی توجهی برخی مسئولان و کارمندان به نیازهای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی مظهر حاکمیت است، گفت: از اعضای فعال این شورا انتظار می رود در امور فرهنگی تدابیر حاکمیتی داشته باشند.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: درخواست های مختلف از شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید این شورا را از تحلیل و رصد مشکلات کلان فرهنگی کشور باز دارد.

وی هجمه فرهنگی دشمن به جوانان و مساجد را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به اینکه در 2 دهه اخیر گرفتار مشکلات فرهنگی بوده ایم، باید در همه ابعاد استحکامات بسازیم.

حجت الاسلام بهرام پور بر لزوم حمایت و تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: هر چه داریم از مساجد است و اگر حمایت شود، رزمندگان بزرگی برای دفاع از اسلام تربیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دست بر همه رحم گذاشته اند افزود: انتظار مردم از شورای عالی انقلاب فرهنگی این است که با برنامه ریزی برای مشکلات فرهنگی کشور از آسیب دشمن جلوگیری کند.

امام جمعه دزفول گفت: اگرچه مردم آتش می توانند به میل خود به وظایف خود عمل کنند، اما باید برنامه مدونی تهیه شود.

وی با قدردانی از مردم معترض به بی حجابی افزود: باید دید با تجمع و شعار دادن مشکل حجاب حل می شود یا خیر.

حجت الاسلام بهرام پور بر لزوم حرکت بر اساس برنامه و قانون تاکید کرد و اظهار داشت: بیش از 20 دستگاه فرهنگی باید بر امور فرهنگی نظارت داشته باشند.

خطیب جمعه دزفول در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ساماندهی مساجد گفت: جلساتی برای شناسایی تعدادی از مساجد در سطح محلات اسلامی برگزار شد و لازم است تشکل ها، خیرین و نمازگزاران از آنها مساجد حمایت کنند.

وی افزود: انتظار می رود اعضای شورای تحول مساجد با نام مجمع مسجد هدم بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و از مالی، فرهنگی و غیره خود استفاده کنند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به ایام فاطمیه بر لزوم استفاده و استعانت از وجود حضرت زهرا(س) تاکید کرد و گفت: این حضرت در ایمان، تقوا، عبادت، سیره، حمایت از اهل بیت است. پیامبر و وصی، اخلاق و تربیت فرزندان او الگوست و باید از او پیروی کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟