البرز امکانات آشپزی پیش ساخته را قرار می دهد / سالن چینی 12000 دلاری; نمونه ایرانی 220 میلیون تن


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817070

جوانان البرزی برای پخت و پز سایبان های ضد حریق، ضد آب، سرپوشیده و تهویه دار ساخته اند و توانسته اند انحصار تولید این محصول را از دید بادام زمینی دور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تیتریک، رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود همچون سال های گذشته، سال جدید را «سال تولید مبتنی بر دانش و اشتغال زایی» نامیدند و خطاب به مسئولان کشوری; «دوستان از شما می‌خواهم که به آنچه اکنون روی سربرگ‌های دستگاه‌های مختلف دارید بسنده نکنید. – اینها شغل نیست.

رهبر معظم انقلاب ضرورت رشد اقتصادی را رونق تولید ملی خواندند و تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور دانستند. تولید ملی در واقع اصلی ترین راه عبور از مشکلات و معضلات اقتصادی برای کشور است، یعنی مهم ترین مشکلات اقتصادی کشور با موضوع تولید، غلبه تولید ملی و رونق تولید ملی حل می شود.

به همین دلیل و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال 1401 و تاکید ایشان بر ایجاد مشاغلی که منجر به رفاه عمومی، کاهش تورم و افزایش درآمد سرانه شود، تصمیم گرفتیم با یک سری از گزارشی از اهمیت تولید دانش بنیان و نگاهی به اشتغال زایی در استان البرز. با شبکه خبری تیتریک همراه باشید.

این روزها جمعی از جوانان البرزی برای تولید و اشتغال کشور دور هم جمع شده بودند که فکر ساخت سرپناهی برای پخت غذاهای سنتی و فست فود زمانی به ذهنشان خطور کرد که دیدند بسیاری از جوانان به دنبال سرمایه نیستند.

ارتقای کیفیت محصول اولین دستور کار نمایندگان آقای مهدوی بود، اما شفیعی که مسئولیت طراحی و تبلیغات این واحد تولیدی را بر عهده داشت به تیتریک گفت:

82be85ba 5e55 4f23 a889 daa0673c7806 خبر خاکستری

مهدوی، مشاور و سرمایه گذار طراحی تجهیزات پیش ساخته آشپزی نیز به تیتریک گفت; در صورت بروز حادثه، آب به داخل دیوارها پخش می شود و فضای کانکس را خنک می کند، کنترل شده و توسط خودروها و نیمه خودروها قابل جابجایی است.

محمدی مدیر داخلی این واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت ; کل امکانات دوربین روی پشت بام قرار دارد و دارای سایبان 50 سانتی متری است، همچنین منبع آب 300 لیتری و سانتریفیوژ برای تهویه وسایل پخت و پز وجود دارد.

یک پنل دیجیتال در خارج از اتاق نصب می شود و مشتری می تواند سفارش خود را انتخاب کرده و هزینه آن را بپردازد تا از نظر پروتکل های بهداشتی با فضای داخلی اتاق ارتباطی نداشته باشد.ایجاد اشتغال برای 15 نفر در هر ساختمان یکی از مهمترین موارد است. مزایای این محصول خلاقانه

به گفته مهدوی، در نظر دارند 15 هزار شغل مستقیم در ایران ایجاد کنند، اما با اتکا به خلاقیت این جوانان، محصولات بسیار بهتری نسبت به نمونه خارجی تولید شده است، زیرا مدل چینی 12 هزار دلار و نمونه داخلی 220 میلیون تن قیمت دارد. .

cb689ac5 f21e 4170 881f 72376996ea9b خبر خاکستری

اما چشمان بیدار و بیدار این جوانان فقط نظاره گر بازار داخلی نیست آنچنان که ایران داست، مدیر عامل این شرکت به خبرنگار ارشد می گوید; این طرح را به عراق و ترکیه ارائه کردیم و علاوه بر استقبال، سفارش هم دریافت کردیم.

البته برای تقویت عزم خود نیاز به حمایت دارند تا برای آنها فضا اختصاص داده شود و دستگاه مستقر شود، این جوانان همچنان امیدوارند که اعتماد کارکنان بتواند چرخ های این واحد تولیدی را هموارتر کند.

اما نتیجه توجه و حمایت مسئولان از این ایده، راه اندازی فاز اول طرح توسعه و اشتغال زایی برای 200 کارگر ایرانی در این واحد تولیدی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید