امام جمعه تفرش برکنار شد

امام جمعه تفرش برکنار شد

روز جدید : حجت الاسلام هادی میرزایی رئیس کمیته سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: حجت الاسلام حسین حاجی لری امام جمعه تفرش برکنار شد و تا چند روز آینده از امام جمعه جدید این شهرستان رونمایی می شود. پنجشنبه گذشته پسری 11 ساله در جاده تفرش کوم در حین رانندگی جان خود را از دست داد و با یک دستگاه خودروی پرشیا تصادف کرد و سه نفر و 4 نفر مجروح شدند. بر اساس بازنشر اطلاعات در فضای مجازی، راننده خودروی سمند پسری 11 ساله فرزند امام جمعه تفرش است. سید محمد میرهادی رئیس شورای اسلامی روستای کهک و دو دختر جوان افرادی بودند که در این تصادف مرگبار جان خود را از دست دادند.

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه استان مرکزی گفت: حجت الاسلام حسین حاجی لری امام جمعه تفرش برکنار شد و تا چند روز آینده از امام جمعه جدید این شهرستان رونمایی می شود.

حجت الاسلام هادی میرزایی افزود: مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان تفرش در روزهای آینده در شورای اداری شهرستان تفرش برگزار می شود.

پنجشنبه گذشته پسری 11 ساله در جاده تفرش کوم در حین رانندگی جان خود را از دست داد و با یک دستگاه خودروی پرشیا تصادف کرد و سه نفر و 4 نفر مجروح شدند.

سید محمد میرهادی رئیس شورای اسلامی روستای کهک و دو دختر جوان افرادی بودند که در این تصادف مرگبار جان خود را از دست دادند.

گفتنی است علت این تصادف تخلف از سمت چپ خودرو سمند بوده و بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، راننده خودروی سمند پسری 11 ساله فرزند امام جمعه تفرش است.

حجت الاسلام حاجی لری نهمین امام جمعه تفرش بود که در شهریور 1378 به امامت جمعه این شهر منصوب شد.

شهرستان 25 هزار نفری تفرش در 85 کیلومتری شمال شرقی اراک قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید