امام جمعه ساری: موضوع رفع حجاب باید قاطعانه تصمیم گیری شود

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در جلسه طلاب مازندران و نمایندگان فضلا که در سالن اجتماعات دفتر مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، انتخاب اعضای جدید مجلس نمایندگان طلاب را تبریک گفت. بیان کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت دانش آموزان مازندرانی در قم باشیم

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه دغدغه ها و مشکلات دانشجویان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد، افزود: مصوبات تا چه حد به پیگیری دانشجویان مربوط می شود، باید مصوبات قبلی را بررسی می کردیم. جلسات ابتدای جلسه و در مورد آنها بحث کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چرا که سرباز امام زمان(عج) هستیم و مسئولان باید ابزار لازم را برای مبارزه با دشمن در اختیار ما قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مدارس مهم ترین مراکز کشور هستند، گفت: دانش آموزان باید برنامه های خود را برای رفع مشکلات خیابان ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و ابزار لازم را در این زمینه بخواهند.

محمدی لائینی بیان کرد: باید با قاطعیت با موضوع کشف حجاب برخورد کنیم و دستگاه ها به درستی کار خود را انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت برخورد جدی داشته باشند و دانش آموزان نیز به کار فرهنگی خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات زیادی از دهه 90 به جا مانده است، گفت: دولت انقلاب واقعا سرکوب شده است و هدف مهم از اغتشاشات اخیر این بود که دولت در اهداف مورد نظر خود شکست خورد، هرچند امنیت و وحدت مردم این بود و دشمن نتوانست به اهداف شما برسد

دیدگاهتان را بنویسید