امروز با دشمن جنگ ترکیبی می کنیم/ حامیان را اعدام نکنید پدید آورنده ناامنی کشور هستند.


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917625

سردبیر هفته نامه صبح صادق: امروز دشمن با تمام توان و جنگ ترکیبی وارد میدان شده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «علی حیدری» سردبیر هفته نامه صبح صادق در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در 40 سال گذشته در زمان های مختلف و به شکل های مختلف انواع جنگ های امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رخ داده است. آمریکایی ها و جریان سلطه با ملت ما جنگیدند و اجرا شد و همه به خاطر مقاومت مردم شکست خوردند.

وی افزود: امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم و دشمن در همه ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی در فضای مجازی و واقعی علیه ما کار می کند.

حیدری همچنین گفت: در حال حاضر که عربستان و آلبانیایی با به کارگیری افراد بی شمار اقدام به تولید توئیت و پیام و انتشار اخبار جعلی به جوانان ایران می کنند، داشتن سواد رسانه ای امری ضروری و ضروری در جامعه است.

سردبیر هفته نامه صبح صادق در ادامه خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای مهارتی است، مهارتی که با مدرک تحصیلی بالا همراه نیست و فرد با مدرک می تواند سواد رسانه ای بالایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: فردی که سواد رسانه ای دارد هیچ خبری را نمی پذیرد و با دقت و دقت اخبار واقعی را از اخبار جعلی، شایعه و حقه باز تشخیص می دهد که توانایی تشخیص اخبار واقعی و جعلی را ندارند و به دنبال روشنگری هستند.

حیدری یادآور شد: حامیان «اعدام نکنید» پایه گذاران ناامنی در کشور هستند و برخی از آنها دشمن انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید