امروز دولت امید نسخه شفابخش کشور است


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839283

سردار رستمعلی آتانی گفت: امروز علاج مشکلات کشور مدیریت مطمئن دانشمندان است و همه ما با الگوبرداری از آنها موظفیم این امید را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; اجلاس روحانیون آزاده سراسر کشور ظهر امروز با حضور حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسئولان استانی به میزبانی استان قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

سردار رستم علی آتانی در این مراسم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: قزوین از توانایی های ویژه دانشمندان برخوردار است؛ در حالی که در استان قزوین از توانایی های ویژه دانشمندان برخوردار است. یاد و خاطره علما از جمله مرحوم آیت الله باریک بین، سید علی اکبر ابوترابی و آیت الله موسوی شالی را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه روحانیت در پیروزی انقلاب تاثیرگذار بودند، گفت: و رژیم های شاهنشاهی این رهبری معنوی باعث شد زندانیان در شرایط بسیار سخت زندان مقاومت کنند که نمونه بارز نتیجه آن است. مدیریت امید در جامعه

امروز علاج مشکلات کشور مدیریت مطمئن دانشمندان است

آتانی اذعان داشت: امروز علاج مشکلات کشور مدیریت مطمئن دانشمندان است و همه ما با الگو گرفتن از آنها موظفیم این امید را در جامعه ترویج دهیم چرا که دانشمندان کشور با علم آموزی و عمل به آن، فیضیه را تبدیل کرده اند. مدرسه به یک نقطه عطف. انقلاب.”

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در راس قدرت قرار دارد و در همه عرصه ها و جنگ راهبردی پیروز میدان بوده و این اقتدار حاصل خون شهداست.

آتانی یادآور شد: استان قزوین دارای سابقه ایثار و شهادت درخشانی است که حضور آزادگانی همچون مرحوم ابوترابی، شهید رجایی و بابای گواه آن است.

روحانیت و فرهنگ ایثار و شهادت به هم گره خورده است

محمدمهدی علایی در ادامه این مراسم بیان کرد: یکی از اسناد ماندگار سندی به نام «منشور روحانیت» است که امام راحل در آخرین روزهای عمر پربرکت خود در اسفند سال 67 آن را تنظیم کردند.

وی افزود: خمینی (ره) را در منشور روحانیت دارم که به تبیین وضعیت این قشر از جامعه، بیان رسالت های خود در راستای ایثار و شهادت می پردازند.

استاندار قزوین گفت: امام در این منشور به آینده جهان داری و رسالت روحانیت اشاره کردند و مفهوم ایثار و روحانیت کاملاً با هم متحد شده اند.

وی در پایان گفت: قزوین یکی از گنجینه‌های مهم با ظرفیت‌های فراوان به لحاظ ارزش‌های معنوی و فرهنگی است که باید شناسایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید