نسخه شفابخش کشور در دست نخبگان بسیج است/ استان اصفهان بوی دین می دهد

ساعت: 12:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785331

سردار مجید خراسانی با بیان اینکه استان اصفهان بوی دین می دهد، تصریح کرد: آقای دولابی در سال دوم در جمله ای که در جمعی از رزمندگان اصفهانی شنیدم گفت اصفهان بوی دین می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار مجید خراسانی صبح امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره مالک اشتر در استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید و کمترین آزادی را داده است، یعنی استانی که تا آخرین لحظه در حال جنگیدن است، گفت: این استان در دوران دفاع مقدس بیشترین شهدا و کمترین آزادی را داد. استان اصفهان انقلاب را با حکومت نظامی آغاز کرد و حتی در تهران بزرگ‌ترین بزرگراه‌ها هنوز نام شهدای اصفهان را یدک می‌کشند و واقعاً خدا را شکر باید به این سرزمین افتخار کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان اصفهان بوی دین می دهد، تصریح کرد: آقای دولابی در جمله ای که در جمعی از رزمندگان اصفهانی شنیدم گفتند اصفهان بوی دین می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این دین بود که انقلاب را آغاز کرد، انتظارات کل استان اصفهان این است که در دهه آینده مانند 3 سال گذشته در همه عرصه ها الگو باشد.

خراسانی با اشاره به شهدایی که در این 3 سال دادیم، گفت: دشمن چند روز برای سرنگونی انقلاب حساب می کند اما برای کوری آنها و به قیمت خون شهدا، این انقلاب پایدار است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین سازمان با اشاره به خاطراتی از شهید حاج احمد کاظمی گفت: در دیداری که با شهید سلیمانی بعد از شهادت حاج احمد کاظمی داشتیم از وی خواستیم خاطراتی از حاج احمد بیان کند. با این علاقه که تمام قصه هایشان با اشک همراه بود.

خراسانی با بیان اینکه با این شهدا به این انقلاب رسیدیم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که مسئولیت ما سنگین است و خدا را شاکریم که همچنان پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.

* چشم انداز گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است

وی با بیان اینکه چشم انداز گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی بود، گفت: رهبر معظم انقلاب بر اساس این گام سند تعالی را ابلاغ کردند. مخاطب سند مردم هستند و باید بدانیم که بسیج بخشی از مردم است.»

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با بیان اینکه سند ارتقاء معادل گام دوم انقلاب است، تاکید کرد: اگر سپاه و بسیج نبودند، انقلاب اسلامی وجود نداشت. نسخه شفابخش کشور در دست نخبگان بسیجی است.

در نهایت گفت: چیزی جز نجات ما را نجات نمی دهد و این معنویت باید به ما مربوط باشد.

به گزارش صاحب نیوز؛ در پایان این مراسم به نفرات و بخشهای برتر در بخشهای مختلف بسیج جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید