امروز دژهای انقلابی و دژهای عاشورا در سراسر جهان داریم/ عظمت آمریکا بیش از پیش زیر پا گذاشته می شود.

ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781607

حمیدرضا حاجی بابای با بیان اینکه امروز در اقصی نقاط جهان از منطقه به منطقه، از کوچه به خیابان و خیابان به خیابان با استکبار جهانی دست و پنجه نرم می کنیم، گفت: شهید سلیمانی نماد اسلام انقلابی و عاشوریایی در جهان و جهان است. امروز ما در همه جای دنیا دژهای انقلابی و عاشور هستیم. ما داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در مراسم بزرگداشت 13 آبان در مصلی ساری با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی، دینی و الهی بوده و هست، اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، دینی و الهی بوده و هست. وی گفت: 13 آبان فلسفه انقلاب بزرگ دانش‌آموزی است و همه اقشار مختلف جامعه به هلاکت رسیدند و برای این انقلاب بزرگ قیام کردند.

حاجی بابایی گفت: انقلاب اسلامی ما به دلیل ارزش های اسلامی و الهی که بیش از 42 سال است پابرجاست.

وی در خصوص سوالاتی که در خصوص اهداف و اندیشه های انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه مطرح می شود، تصریح کرد: گاهی نوع سوالی که در مورد انقلاب مطرح می شود و پاسخی که به آن داده می شود هماهنگی لازم را ندارد و پاسخ به این سؤالات را باید سنجید: «دقیق و مطابق با رویدادهای واقعی باشید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما انقلاب کردیم تا بر اساس این انقلاب ارزش ها و واقعیت های نظام خود را در جهان نشان دهیم. ما انقلاب کردیم تا اسلام اهل بیت(ع) به عنوان اسلام انقلابی و اسلام مردمی شناخته شود، گفت: هدف اصلی و اولیه ما از انقلاب اسلامی این است که ملت بزرگ ایران به برکت این شعار بتواند داشته باشد. کشوری پیشرفته و پیشرفته و بر اساس آن حیات اسلامی مطلوب در جامعه.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر ملت های جهان اسلام که عربستان را می شناسند، اسلام را که با آمریکا، رژیم صهیونیستی، ظلم و کفر و انواع و اقسام همراه است، شناخته اند. ظلم، اما امروز به جرات می گویم عاشورا و اهل بیت را همه دنیا می شناسند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد اسلام انقلابی و عاشوریایی در جهان است، افزود: امروز در اقصی نقاط جهان دژهای انقلابی و عاشوریایی داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: ما توانسته ایم در دفاع از انقلاب اسلامی در قلب ملت ها حتی در آمریکا جایگاهی داشته باشیم و امروز پیام اسلام ناب محمدی در منطقه و همه کشورهای اسلامی شنیده می شود. “

حاجی بابایی افزود: ما در دنیایی که بر اساس این اسلام است، در دریای عمان و در چشم همه نفتکش های آمریکایی با تمام تجهیزات نظامی خود توانسته ایم آمریکایی ها را اسیر کنیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر برای برافراشتن پرچم علی (ع) و زهرا (س) در دنیا هزینه کنیم، تصریح کرد: امروز بدترین شرایط اقتصادی و فشار بر مردم مظلوم ایران حاکم است؛ اما امروز بدترین شرایط اقتصادی و فشار بر مردم مظلوم ایران حاکم است. تحریم های آمریکا و ناجوانمردی غرب و ناکارآمدی اندیشمندان غربی و آمریکایی فشار زیادی را بر مردم ایران وارد کرده است.

حاجی بابایی یادآور شد: مسئولان وقتی خانواده ها نمی توانند زندگی خود را اداره کنند و تامین روزشان سخت است باید خجالت بکشند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه روز گذشته درباره سبز شدن نفتکش آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که ایران قابل کنترل و محدود نیست. “

حاجی بابای با بیان اینکه ما در جریان درگیری با آمریکا بودیم، گفت: عظمت و هژمونی آمریکا هر روز بیشتر زیر پا گذاشته می شود.

وی هدف انقلاب اسلامی ایران را معرفی اهل بیت اسلام به جهانیان دانست و افزود: امروز همه دنیا اهل بیت(ع) و عاشورا را می شناسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید