امروز سپاه یک موجود قطعی برای دوستان و دشمنان در سراسر جهان است


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823628

آیت الله عبادی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجودی قطعی برای دوست و دشمن در سراسر جهان است. اگر کانون‌های مقاومت در سراسر جهان زنده شوند و در مقابل مستکبرین بایستند، این یکی از ابزارهای این نهاد انقلابی است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با فرمانده و گروه ستادی سپاه انصارالرضا(ع) استان دیدار کرد. با تسلیت و تسلیت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی خود یک معجزه بود و آنچه از بدنه انقلاب اسلامی برخاسته است، نهادهای مختلف از جمله نظام تکاملی که خداوند همه چیز را سر جای خود آفرید، این جوانه ها روز بعد از آن جوانه می زند. روز و سال به سال ضرورت وجود و اهمیت وجودشان بهتر فهمیده شد.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز اگر کانون های مقاومت جهان جان بگیرند و در مقابل مستکبرین، اگر یمن فقیر، بایستند، یک مخلوق قطعی برای دوستان و دشمنان در سراسر جهان است. امروز در ذهن آنهاست که بعد از هشت سال مرتجعین منطقه و اربابان غربی آنها را فلج کرده بودند که این یکی از ابزارهای این نهاد است که روز به روز آشکارتر می شود، کار آنها در عرض یک هفته به پایان می رسد.

وی ادامه داد: روزی بود که شش کشور عربی با صهیونیست‌های غاصب جنگیدند و در عرض شش روز متلاشی شدند، اما امروز فقط یک غزه به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این رژیم غاصب روبروست که این نشان از جادو است.

آیت الله آقای عبادی فرمودند: اولین مظلوم عالم حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) است، اول بودن به معنای اول بودن نیست، بلکه به معنای کیفیت است، یعنی مظلومتر نیست. از حضرت علی (علیه السلام) همه علی (علیه السلام) را می شناسند، حتی بنی امیه هم از او خبر داشتند، اما با اینکه می دانستند، ظالم بودند.

وی ادامه داد: ظلم مولا علی (علیه السلام) تنها ظلم به ایشان نیست، ظلم به جامعه بشری نیز هست. اهانت به حضرت علی (علیه السلام) را دلیل قبولی و اصلاح نماز می دانند.

امام جمعه بیرجند همچنین خاطرنشان کرد: هاله مظلومیت امام علی (ع) در انقلاب اسلامی شکسته شده است و در شکستن این ظلم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نقش موثری دارند و خواهند بود. امروز در کشورهای غربی آثاری دیده می شود.

آیت الله عبادی گفت: غربی ها که امروز به بن بست رسیده اند و آخرین راهی که به روی خود باز می کنند خودکشی است اما در مقابل امید می جوشند و حرفی برای گفتن دارند در حالی که رسانه ها و تبلیغات و همه تلاش خود را علیه مکتب اسلام تبلیغ می‌کنند، اما به مرور زمان به نفع حق و عدالت است، اما جامعه بشری بسیار مظلوم است و منشأ این ظلم، ظلمی است که بر خانواده‌ی آن حضرت تحمیل می‌شود. پیامبر اسلام (ص).

وی افزود: جهان در آستانه تغییر بزرگ است و شما هستید که باید این تغییر را تسریع کنید. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و بسیج مردمی در همه حوادث، سیل، بیماری ها و مشکلات امنیتی و جهادی در همه جا دیده می شود.» او را مایه امید می بینند، مردمی که در مدرسه خالی جامعه احساس تنهایی می کنند. غرب.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: در غرب اگر مردم منافع مادی و تمایلات آزادی خواهانه نداشته باشند، حتی با هم صحبت نمی کنند، بنابراین وزارتخانه ای در انگلیس ایجاد می شود که افراد را برای رفتن استخدام کند. با مردمی که حرف می زنند، نمی خواهند حرف بزنند، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این به این معنا نیست که فرمانده دیروز بود، فرماندهی که امروز است، همه پاسداران یکی هستند و هدفشان یکی است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید