امسال تعداد گل های استان یزد از مرز 8 میلیارد گذشت/ افزایش صددرصدی کمک های خیریه به زندانیان آزاد یزد


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837074

عظیمی گفت: کل مبلغ کمک خیران استان یزد به صورت چک نقدی نسبت به ماه مبارک رمضان سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زنده یاد مسعود عظیمی مدیر ستاد دیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه استان یزد در امور خیریه پیشگام بود، اظهار داشت: ایشان شخصاً مراسم گلریزان را برگزار می کردند.

سخنگوی ستاد دیه استان یزد با تقدیر و تشکر از مردم، خیرین و صنعتگران در رهایی زندانیان از جرائم غیرعمد، افزود: امسال 4 میلیارد و 246 میلیون وجه نقد، 800 میلیون چک، 3 میلیارد و 300 میلیون تن وجه نقد. در قالب تعهد و جمعاً 8 میلیارد و 346 میلیون تن از مردم خدادوست استان یزد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان اهدا شد. درصدی وجود دارد و منجر به از 8 محکوم مالی از زندان و با تلاش کارکنان این ستاد به این آمار اضافه خواهد شد.

عظیمی با اشاره به حضور هنرمندان مطرحی چون سالار عقیلی، مجید اکشابی، امیر تاجیک، محمودی و مهران احمدی در جشن گلریزان، گفت: دبیران اجرایی جشن های گلریزان، ستاد دیه یزد در همه شهرستان ها به صورت حضوری و در بسیاری از مراسم آیین های گلریزان را برگزار کردند. در این جشن ها شاهد حضور چند هزار نفری بودیم.

عظیمی گفت: برنامه تلویزیونی ماه مهربانی برای هفتمین سال متوالی به همت صدا و سیمای استان و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشکسوتان کویر یزد، ساخت و اجرای «عباس گلرسان» از ساعت 18.30 به صورت زنده از شبکه استان یزد پخش شد. زندانیان جرایم غیرعمد، مصاحبه با مددجویان آزاد شده از زندان با کمک موسسات خیریه و فیلم هایی با موضوعاتی چون چک، مهریه، نفقه و بیمه برای کشت و جذب کمک های خیریه پخش شد.

وی گفت: ستاد دیه استان در کنار آینه حضوری و برنامه تلویزیونی ماه مهربانی اقدام به طراحی و نصب بنرهایی برای جذب کمک های مردمی می کند و موضوعات فرهنگی مانند مهریه شادی چندانی ندارد. “بررسی بلیط زندان” بیمه سرمایه گذاری در پرترددترین نقاط شهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و همچنین پخش مصاحبه ها و گزارش های متعدد از رادیو “هزینه” نیست. .

این مسئول بیان کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه عام المنفعه است که صرفا برای رهایی زندانیان از جرائم مالی غیرعمد فعالیت می کند و نیکوکاران و خیرین می توانند وجوه خود را برای آزادی زندانیان جرایم قهری به حساب این کارخانه اهدا کنند. دیه یزد ” وجه خود را به حساب های نمایندگی ستاد دیه یزد به شماره کارت مجازی 6668-6666-7270-5041، شماره حساب 010888888888002 بانک ملی واریز کنید و یا با شماره گیری کد دستوری 1155 * 66 از شماره کمک های اهدایی. ستاد دیه یزد.

عظیمی در پایان یادآور شد: شماره تلفن 36298200 روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم مردم و افراد خیرخواه بود که اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید