برگزاری مسابقات زورخان زندانیان در کشور میزبان استان یزد / زندانیان یزدی در 13 رشته ورزشی فعالیت دارند.


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884168

مقبلی مدیرکل زندانهای استان یزد گفت: پنجمین دوره مسابقات کشتی و پهلوانی زندانیان سراسر کشور به میزبانی اداره کل زندانهای استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، رضا مکبالی صبح امروز در نشست خبری با موضوع پنجمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی زندانیان سراسر کشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات از اول تا سوم مردادماه به میزبانی این اداره کل برگزار می شود. از زندانهای استان یزد

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 30 ​​استان کشور برگزار می شود، ادامه داد: 285 ورزشکار از سراسر کشور در 7 رشته چرخ تیز، چرخ چمنی، هالتر، کباده، هالتر سنگین و کشتی در یزد به رقابت می پردازند. استان و در مجموع 57 نفر انتخاب شدند که مورد تشویق مادی و معنوی قرار گرفتند.

مدیرکل زندانهای استان یزد با اعلام اینکه یزد قهرمان چهارمین دوره مسابقات ورزشی زورخانه ای است ادامه داد: این مسابقات با حضور استانی و کشوری در گود زورخانه زندان مرکزی یزد با ظرفیت 400 نفر برگزار می شود. مقامات و همچنین نامزدها به عنوان تماشاگر.

مقبلی افزود: 13 رشته ورزشی در زندانهای استان فعال است و مددجویان از دو سالن ورزشی، استخر، زمین چمن، چمن زورخانه، سالن کشتی، سالن اسکواش و تنیس روی میز بهره مند هستند و 146 مددجوی استان نیز در سالن ورزشی و کشتی زرهان فعال هستند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید