امنیت علمی جامعه سیبل هدف دشمنان است


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915601

وقتی دانش آموزان ما بدانند در گام دوم انقلاب اسلامی چه وظایفی دارند، می توانیم پاسخ هتک وجهه علمی دشمن را بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ 16 آذر یاد و خاطره سه دانشجویی است که اندکی پس از کودتای ننگین آمریکا در 28 مرداد در اعتراض به دیدار رسمی نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا با شاه پهلوی توسط رژیم طاغوت کشته شدند.

این روز بهانه ای است برای بررسی رسالت های دانش آموزان در عرصه اجتماعی و سیاسی جامعه، دانشجویان در کنار تحصیل علم، مسئولیت های اجتماعی خود را نیز بپذیرند.

آثار و پیامدهای برخی حوادث و حوادث در کشور سالیان متمادی باقی است و کاهش آلام و آلام جامعه و کوتاه کردن مسیر دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله مواردی است که که در آن فرهنگیان فرهیخته می توانند نقش آفرینی کنند و لذا امروزه مسئولیت های سنگینی بر دوش دانش آموزان گذاشته شده است و باید احساس مسئولیت را در این کلاس افزایش داد.

کرونا باعث شد تا حضور در کلاس ها برای مدتی قطع شود و همین مشکل و اختلافات اجتماعی ناشی از آن باعث شد تا دشمنان به اماکن علمی کشور حمله کنند.

نتیجه این اقدامات این بود که در ماه های اخیر شاهد اغتشاشات خیابانی توسط افرادی بودیم که فریب امپراطوری های دروغ را خورده اند، اگرچه گرد و غبار آشوب ها به تدریج پاک شده است، اما همچنان برای برخی افراد اعتبار یک مجموعه وجود دارد. سناریوی دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی سنگین است و به راه خود ادامه می دهند.

ما زمانی می توانیم به نفاق علمی این دشمن پاسخ دهیم که دانش آموزان ما بدانند در گام دوم انقلاب اسلامی چه وظایفی دارند.

در این راستا دانشجویان تبیین و شفاف سازی را یکی از وظایف اصلی جامعه مدرن می دانند که باید به آن پرداخت.

برخی دیگر از دانشجویان نیز می گویند در این زمان همه باید گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم و بدین ترتیب می توانیم به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.

برخی دیگر از دانشجویان می گویند ما باید مطالبات خود را در بستر اجتماعی دنبال کنیم، اما این موضوع نباید باعث شود در زمینه علمی عقب بمانیم.

اینها مشکلاتی است که می تواند طلاب را در تراز انقلاب اسلامی نگه دارد، در حالی که دشمنان می خواهند امنیت علمی جامعه را تهدید کنند، تنها راه مقابله با دشمنان دانشجوی امروزی، رسالت طلبی است که طلاب می کنند. بخشی از.

داود خاندوزی; فعال رسانه ای

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید