امنیت مطلق منطقه در دست فرزندان غیور ایران اسلامی / دزدی در ژن سیاستمداران آمریکایی است

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781571

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

رئیس مأموریت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود به زوایای تهاجم دشمن و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز باید بیش از هرکسی به تدبیر، فکر و درایت همیشگی توجه شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش حجت الاسلام سبلان ما، میثم فیاضی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در اجلاس یومولا ۱۳ آبان که با حضور اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان در مصلای اردبیل برگزار شد، گفت: : 4 آبان او نماد استکبار ستیزی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام است.

وی به اهداف جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: تسخیر ذهن و قلب مردم هدف اصلی دشمنان ایران در جنگ نرم است، بنابراین فردی در این عرصه موفق است که بتواند. ذهن ها را تسخیر کنید.”

وی به تلاش های امپراتوری رسانه ای دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی شبانه روز در صدد اجرای توطئه های خود هستند و بدون شک اسلام جز با تشکیل حکومت و تولید قدرت نمی تواند بر روی زمین ظاهر شود. “

فیاضی گفت: ایران اسلامی بدون ترس از هیچ مشکلی به جایگاه رفیعی در نیروی دفاعی دست یافته است و امروز مولفه علمی جمهوری اسلامی ایران به نماد حکومت اسلامی بر کره زمین تبدیل شده است.

وی به فشارهای دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی با تدوین راهبردهای 42 سال گذشته به عنوان نمادی مهم در دنیا مطرح می شود.

رئیس مأموریت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود به زوایای تهاجم دشمن و استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امروز باید بیش از هرکسی به تدبیر، فکر و درایت همیشگی توجه شود. “

فیاضی همچنین به سنگسار دشمنان داخلی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی می گویند تا کی شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا می دهیم یعنی همه آیات قرآن را تکذیب می کنیم. ? «آنقدر که کلمه قتل آمده است.

فرار آمریکا از خاورمیانه ذلت استکبار را به جهانیان ثابت کرده است

فیاسی با بیان اینکه تسلیم شدن دشمن نسخه ای برای شادی نیست، گفت: امروز با وجود اینکه با رشد کامل و ظرفیت کامل به میدان آمد، نتوانست کاری از پیش انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به عظمت آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا برای من برتری مطلق، امنیت مطلق و آسیب پذیری مطلق می گوید که امت اسلامی است. ایران پیروز شد و نشان داد که اگر اینگونه از خاورمیانه فرار نمی کرد.

وی افزود: زمانی که آمریکایی ها خاورمیانه را به حال خود رها کردند و 7 تریلیون دلار سرمایه گذاری کردند، اما در نهایت مجبور به فرار شدند، مجبور شدند به حقارت خود پی ببرند.

فیاضی با بیان اینکه امروز امنیت مطلق منطقه در دست فرزندان غیور ایران اسلامی است، گفت: این اقدام جسورانه مستلزم دست مریزاد است که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز کار بسیار ارزشمندی انجام دادند. اسپانیا.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود به سخنان استراتژیست آمریکایی اشاره کرد و گفت: این را ایران اسلامی رقم زد و این موضوع باعث شد که این امر به هم ریخت. عظمت ایالات متحده

فیاضی گفت: انقلاب اسلامی امروز کاری کرد که آمریکایی ها به دنبال دزدی آن بودند، بنابراین در مقابل دزدی دریایی که در ژن سیاستمداران آمریکایی است، قدرت نظام جهانی را به نمایش گذاشت و نشانه استکبار بود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در اقدامی مقتدرانه نه تنها نفت را گرفتند، بلکه بشکه نفت را نیز تسخیر کردند و با تیر 6 اشاره کردند، به دهان یاوه گویی ها و استکبار زدیم.

فیاضی خطاب به دولت هایی که به دنبال آمریکا هستند، گفت: وقتی دولتی با این همه ادعا از خانه خود نمی تواند کشتی را کنترل کند، قطعا در آستین چیزی وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت تهاجمی خود را نشان داد و در این مورد اقتدار نظام آمریکا تحقیر شد و همه کشورهای شرقی به ایران نزدیک شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند در مقابل نظام جمهوری اسلامی قدمی بردارند، گفت: تا زمانی که هوشیار و هوشیار باشیم و با ابرقدرت مقابله کنیم، موفق خواهیم بود زیرا با ظلم و استکبار هنر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مواجه هستیم.

فیاضی گفت: امروز ملت ایران با 44 سال استقامت و مقاومت، ضمن شکست دادن شاخ استکبار، دندان های خود را به دندان گرفته و با تمام وجود آمریکا را ذلیل کرده است تا دشمنان این کشور خاورمیانه را ترک کنند و این به خاطر است. اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید