امنیت و وحدت دو گوهر کیمیا در سیستان و بلوچستان است


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903711

در مراسم معارفه و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و رهبری گفت: امنیت و وحدت دو نگین و کیمیا سیستان و بلوچستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ، گفت: وقایع و حوادثی که چندین بار روی داد در تاریخ انقلاب ایران در مقاطع مختلف و به اشکال مختلف تکرار شد، همه چیز به خوبی و سلامت پیش رفت و این انقلاب با صلابت، صلابت و اعتماد مردم ادامه دارد.


وی افزود: بر اساس قوانین دنیای کاغذی نباید از این انقلاب چیزی باقی بماند، اما هر روز قوی تر و قوی تر از روز گذشته دهه ها را پشت سر می گذاریم.


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد ادامه داد: این سنت الهی به تعبیر رهبر انقلاب در واقع در پاسخ به رفتار و اعتقاد املاک و کارگزاران معتقد است. در خدا از صمیم قلب آنها را و برای او قیام کنند و دنیا را نجات دهند آنها آخرت را ترجیح نمی دهند.


وی تصریح کرد: افرادی که از کارگزاران و املاک مسئولی که اخلاص و ارجحیت دین را بر دنیا، زندگی را در یک سطح و قدرت در کار و توانایی اجرایی را در یک سطح می بینند، قطعا در کنارشان خواهند ماند.


هاشمی با بیان اینکه امنیت و وحدت دو گوهر و کیمیا سیستان و بلوچستان است، گفت: البته وحدت و امنیت باید در سراسر کشور مهم باشد و همه فرصت های این استان طبیعتا در خدمت این دو گوهر است اما ما از حوزه فرهنگ و هنر بیشتر انتظار رود


وی افزود: سرمایه های انسانی در این کشور و انقلاب مانند گوهری کمیاب است که ذات آن سقوط و عروج و ارتقای مرتبه ای به مرتبه دیگر است که باید با آموزش به موقع ارتقا یابد.


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: دوره ها باید در مناطق عقب مانده شهرها و روستاها برگزار شود تا نیروی انسانی شایسته پیدا شود که در آسمان فرهنگ و هنر بدرخشد و در آموزش و پرورش و توانمندسازی بیاورد و بیابد. برای انجام این کار تلاش کنید.


صبح امروز طی مراسمی با حضور میهمانان لشکری ​​و کشوری با قدردانی از زحمات حسین مثقرانی، سرغزی به عنوان مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید