امکان بارگیری 1500 تن برای تاکسی ها را فراهم کردیم

ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780471

حملات سایبری به پمپ بنزین ها زمینه را برای سوء استفاده برخی از تاکسی های شهری فراهم کرده است. این افراد در پاسخ به اعتراض مسافران مصرف 3 هزار تنی بنزین را دلیل این افزایش اعلام کردند. این در حالی است که یکی از کارمندان اتحادیه تاکسیرانی صوفیه می گوید که از ابتدای بحران، مدیریت شهری با کمک برخی دستگاه ها به تاکسی ها اجازه مصرف 1500 تن بنزین را داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از معضلاتی که بارها با بروز مشکلات و بحران ها در کشور شاهد آن بوده ایم، سوء استفاده برخی از افراد صنف توسط افرادی است که خود به دلیل مشکلات و بحران های اجتماعی تحت فشار و مشکلات هستند، دست مردم مضاعف را تحمیل می کند. وزن مردم و بالاخره جامعه.

نمونه ای از این بحث، حمله سایبری به پمپ بنزین ها و پمپ بنزین هاست که روز چهارشنبه 14 مهرماه، پرکردن اقشار مختلف مردم را با مشکل مواجه کرد.
با این حال، اقداماتی مانند هک کردن سایت های مهم ملی و نظامی بخشی جدایی ناپذیر از جنگ سایبری است. با این حال، هک در پمپ بنزین ها و پمپ بنزین ها را نمی توان یک عمل رایج در حوزه جنگ نرم دانست.

دلیل این اظهارات این است که اقدام اخیر یک اقدام بزدلانه است که مستقیماً باعث ناراحتی های مالی و ضررهای مالی برای شهروندان شده است.

اما آنچه در این میان با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، سوء استفاده برخی از شهروندان با هجمه های ناجوانمردانه به کشورمان است و برخی اقشار از آب گل آلود جایگاه اجتماعی ماهیان ماهی مورد نظر خود را صید می کنند.

واضح تر از روزی که سوخت گیری برای شهروندان کمی دشوارتر شده است. برخی از خودروهای سواری هر از گاهی چندین کرایه دریافت می کنند. حال اگر در بین مسافران کسی معترض به این اقدام باشد، رانندگان اجیر شده در سفرهای شهری با توجیه افزایش قیمت سوخت که نوعی شایعه نارضایتی مردم است، به جای بنزین لیتری 1500 ادعا می کنند. تومان دوبرابر پرداخت شد قیمت بالا.

این در حالی است که مالیات و سفرهای درون شهری علاوه بر افزایش قیمت حدود 35 درصدی که توسط شورای شهر محاسبه می شد، گاه برخی از رانندگان تاکسی به بهانه کم پولی یا ماندن در تردد، گاهی این قیمت را افزایش می دهند. تا تیغ خود را بلند کنید

e0022dcb 3f67 4fcd 97fc f9cd5208e279 خبر خاکستری

خبرنگار دانا در گفت و گو با یکی از کارکنان اتحادیه تاکسیرانی که نخواست نامش فاش شود، گفت: با همکاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی مشکل پمپ بنزین ها را امتحان کردیم. سیستم های تخصصی سوخت.» از همان ساعات اولیه مشکل ناوگان تاکسیرانی را حل کرده ایم تا رانندگان گران تاکسی که همیشه از قیمت پایین گلایه دارند بنزین 3000 را تمام نکنند.ر تومان استفاده کنید.

وی در پاسخ به رانندگانی که دوبرابر و بیشتر از مسافران خود هزینه دریافت می کنند، گفت: همانطور که گفتم تمام تلاش خود را روی این هدف گذاشته ایم و اگر راننده تاکسی ادعا می کند سه هزار تن سوخت مصرف می کند، از چندین مورد. شرایط بیرون نیامده است. یا این عزیز از جاده وخوب خبر نداره چون تازه کاره یا مشکلی مثل مفقود شدن کارت سوخت و تمام شدن اعتبار و … داشته که این مشکل شخصیه.

این راننده تاکسی ادامه داد: گلایه من از برخی رانندگان است که به حقوق خود اعتقادی ندارند و همین امر باعث می شود این قشر کوچک که خود را راننده تاکسی می دانند، رانندگان پرتلاش و ارزشمند تاکسی را بدنام کنند. افرادی که گاه از نظر ارزش های اخلاقی نامیده می شوند و دارای کرامت و اعتبار هستند.

76e51428 b787 49b8 abed db9bfd23b1e7 خبر خاکستری

وی افزود: متأسفانه بحث زیاده خواهی و طمع برخی رانندگان تاکسی که خوشبختانه تعدادشان کم است، در برخی موارد باعث گلایه شهروندان می شود. لذا از شهروندان تقاضا دارم در صورت کار با رانندگان تاکسی که خواستار دریافت هزینه اضافی علاوه بر آنچه مصوب شده است شکایت خود را به شماره 1888 شهرداری تهران و یا مرکز رسیدگی به شکایات اتحادیه تاکسیرانی اعلام کنند. قانون شورای شهر و اتحادیه تاکسیرانی شهر.

وی افزود: برای اطلاع همشهریان محترم می خواهم بگویم یکی از درخواست های مسافران این است که از رانندگان تاکسی بخواهند برچسب تعرفه را ارائه کنند چرا که اتحادیه تاکسی ها را موظف به تعریف و چاپ برچسب می کند. از هزینه به محض تحویل که معمولاً در ماه های اول هر سال است «و در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد. رانندگان باید برچسب مسیر و قیمت بلیت را نیز در سمت راست جلوپنجره خود نصب کنند.

یک مقام ارشد اتحادیه تاکسیرانی افزود: مسافران شهری در کنار بحث تعرفه با مسائل دیگری مانند مسائل اخلاقی، سیگار کشیدن راننده در حالی که مسافر در خودروی خود است یا مکالمه طولانی با تلفن همراه و استفاده از الفاظ رکیک مواجه هستند. مکالمات غیرعادی که باعث رنجش مسافر از قومیت می شود، می توانند شکایت خود را به کانال هایی که قبلا ذکر شد بیان کنند تا همکاران ما تخلف را بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع متخلفان برسانند.

f9dc075a 1d9f 4a66 ac74 dc42eae8fc14 خبر خاکستری

به گزارش دانا، با شیوع بیماری عروق کرونر قلب، ستاد ملی مبارزه با کرونا قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن تاکسی ها با بارگیری سه مسافر، مابه التفاوت قیمت مسافر حذف شده و سه سرنشین دیگر به فعالیت خود ادامه می دهند. در چنین شرایطی، تاکسی ها به دلیل ترافیک بسیار کمتر، عملاً با استهلاک کمتری مواجه شدند که منجر به صرفه جویی در هزینه های تعمیر و تعمیر خودرو شد.

با این وجود، نقش شهروندان بدون شک برای یک شهر قانونمند بسیار مهم است. چرا که اگر امکان نقد و پوشش تخلفاتی که باید از سوی شهروندان به مراجع نظارتی منتقل شود از سیستم مدیریت شهری خارج شود، قطعا با موجی از تخلفات مواجه خواهیم شد.

بی جهت نیست که افزایش تخلفات در مناطق مختلف شهری و حتی کلانشهری و کشوری ناشی از عدم وجود چنین همکاری و عدم همکاری پویا مردم برای ارتقای خدمات با مدیران شهری باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید