امکان بهره برداری از “هتل بوتیک وکیل کرمان” از نوروز


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809601

مجتبی شفیعی گفت: عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و 70 درصد از تجهیز آن به اتمام رسیده است و احتمال می رود عملیات آزمایشی مجموعه هتل بوتیک نوروز وکیل کرمان انجام شود اما هنوز موضوع مطرح نشده است. نهایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; پایگاه خبری اواسط مهرماه گزارشی با عنوان پیشرفت 90 درصدی بازسازی کاروانسرای وکیل / هتل بوتیک وکیل کرمان سه ماه دیگر آماده بهره برداری شد.

اکنون با گذشت بیش از سه ماه از دوره اعلام شده؛ مجتبی شفیعی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص آخرین وضعیت هتل بوتیک کرمان گفت: کار اجرایی این پروژه به پایان رسیده است. در نهایت در حال حاضر در حال تجهیز بوتیک هتل وکیل کرمان هستیم که 70 درصد تجهیزات در آن ساخته شده است.

معاون میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه مشکلی که در حال حاضر در این پروژه وجود دارد در زیرساخت آن است، گفت: قول داده شده تا قبل از عید نوروز مسائل مربوط به آب، برق و گاز این مجموعه برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که این پروژه چه زمانی به بهره برداری می رسد، گفت: امکان تست هتل بوتیک نوروز وکیل کرمان وجود دارد که البته هنوز نهایی نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید