امکان ثبت نام مجدد برای بازماندگان کنکور

امکان ثبت نام مجدد برای بازماندگان کنکور

روز جدید : امکان ثبت نام در آزمون دانشگاه سراسری 1401 برای بازماندگان این آزمون در اسفند ماه سال جاری وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری 1401 در دوره های روزانه نوبت دوم «شبانه» پردیس های نیمه حضوری، مجازی، خودگردان دانشگاه ها و آموزشکده ها، دانشگاه پیام نور و دانشگاه های با غیر فعال می باشد. هدف کشاورزی آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده (20 الی 30 بهمن ماه) کد تحصیلی را دریافت نکرده و یا در غیر این صورت نتوانسته در آزمون ثبت نام کند، مهلت ثبت نام مجدد یکشنبه اول تا چهارشنبه چهارم می باشد. پیش بینی می شود در اسفند ماه جاری داوطلبان بتوانند منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که قبلا در این آزمون سراسری 1401 ثبت نام کرده اند در صورت تمایل می توانند اطلاعات ثبت نام خود را در بازه زمانی فوق ویرایش کنند.

تغییر شرایط سهمیه پرستاران در کنکور 1401

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان رشته پرستاری که در نیمه اول سال تحصیلی 1401-1401 در مرحله گزینش رشته تخصصی شروع به کار می کنند، باید حداقل سه سال سابقه کار به عنوان پرستار داشته باشند. «پرستار».» تا شهریور 1401 و در زمینه آموزش به تصویب رسید. تحصیلات خود را در مرحله انتخاب رشته، نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1401 آغاز خواهند کرد.

تخصیص ظرفیت پذیرش حداکثر تا سقف 5 درصد ظرفیت پذیرش یکی از رشته های تخصصی در رشته پرستاری پیوسته، واقع در استان محل اشتغال (کار) متقاضی در کلیه مقاطع (روزانه، آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی). ، …) به استثنای تخصص های «مناطق محروم» و «مناطق حادثه دیده» و تعهد خدمت وجود خواهد داشت.

متقاضیان مجاز به انتخاب محدوده محل های مجاز در سایر استان ها (به استثنای استانی که در آن مشغول به کار و فعالیت هستند) نیستند و در صورت عدم رعایت و پذیرش این قانون با سهمیه «خواهر» در رشته محل در سایر استان ها ، داوطلب پذیرفته می شود.

نتیجه مورد نیاز برای پذیرش متقاضیان واجد شرایط سهمیه پرستار در هر کد رشته مناطق خواهرخوانده، کسب حداقل 70 درصد نتیجه آخرین نفر پذیرفته شده به انتخاب آزاد آن کد رشته می باشد. داوطلبان واجد شرایط با حدنصاب امتیاز با توجه به ظرفیت خود با یکدیگر رقابت می کنند.

پذیرفته شدگان فوق حق جابجایی و جابجایی را ندارند.

تعهد خدمت مشمولان این سهمیه دو برابر مدت دوره آموزشی و بر اساس مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

برنامه درسی مطابق با برنامه درسی کارشناسی پرستاری مصوب شورای عالی برنامه ریزی پرستاری و دروسی است که دانشجو در دوره پرستاری در دوره کارشناسی پرستاری گذرانده است، این پودمان تطبیق داده نشده است و دانشجو ملزم به گذراندن تمام موارد است. دوره های کارشناسی پرستاری است.

مدت زمان تحصیل و نظام آموزشی مطابق آیین نامه تربیت مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید