انتخاب بازیکنان بر اساس کار علمی و دقیق انجام شد/ شروع سختی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهیم داشت.


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822247

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه انتخاب بازیکنان دعوت شده به اردو بر اساس کار کاملا علمی و دقیق صورت گرفته است، گفت: دو تحلیلگر به دقت عملکرد حاضران در اردو را ثبت و بررسی آماری کردند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی مقدم درباره برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی این تیم که از 15 تا 15 فروردین ماه برگزار شد، افزود: از 120 نفر به صورت رسمی و غیررسمی تست گرفتیم. در نهایت پس از سه مرحله اردوی انتخابی، 26 نفر را به اولین اردو دعوت کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ادامه داد: بازیکنانی در اردو باقی ماندند که آمار، عملکرد و آینده بهتری داشتند. انتخاب بازیکنان کاملاً علمی و دقیق انجام شد و دو تحلیلگر حاضران در اردو را به دقت بررسی و ثبت آماری کردند. در نهایت 26 بازیکنی که توانایی های خود را بهتر نشان دادند پس از بررسی کارشناسان و کادر فنی در اردو باقی ماندند. از این تعداد 4 بازیکن در پایان اردوها کنار رفتند و 22 نفر آخر تیم ملی جوانان را تشکیل دادند.

مومنی در خصوص کارهای انجام شده در اردوهای انتخاباتی گفت: فنی ستاد فنی در هر مرحله از اردوی انتخاباتی به مدت 3 روز 20 نفر را معاینه کرده است که در مجموع 60 نفر را مورد معاینه قرار داده است. یک روز یک بررسی غیررسمی از سایر بازیکنان داشتیم که زمان زیادی طول کشید.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته در جمع کادر فنی تیم ملی جوانان ایران حضور نداشت، ادامه داد: به همین دلیل شناختی از این تیم نداشتم و به همین دلیل تعداد بازیکنان دعوت شده به اردو افزایش یافت. اصل بر این بود که فصل گذشته فقط از بازیکنان تیم جوانان و چند بازیکن دیگر استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: از اردوی جوانان فصل گذشته 20 تا 25 بازیکن دعوت کردیم. علیرضا تولوکیان نیز لیست 40 نفره مسابقات قهرمانی کشور جوانان (کاشان) را ارائه کرد که آنها را نیز به اردو دعوت کردیم. همه ما سعی کردیم کسی را از دست ندهیم و یک بازیکن نمی توانست ادعا کند که دیده نشده است.

وی در خصوص دیدارهای پیش روی تیمش گفت: اولین دوره مسابقات تیم ملی جوانان ایران جام کنفدراسیون آسیا است و سپس به مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین خواهیم رفت. برنامه تمرینی تیم تا روز آخر مشخص است و همه می دانیم که کار سختی در انتظارمان است. هدف اصلی حمایت از تیم ملی جوانان و کسب سهمیه حضور در جام جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا است.

مومنی مقدم ادامه داد: اوایل تیرماه برای شناخت کامل بازیکنان در نظر داشتیم در مسابقات دوستانه بین المللی تیم جوانان شرکت کنیم. کیفیت بازی های دوستانه برای من بسیار مهم است و به همین دلیل برای انتخاب بهترین رقبای ممکن مشورت می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین نیز گفت: طبق روش جدید ایران و ژاپن که تیم های رزمی آسیا هستند در یک گروه قرار می گیرند و اولین بازی ایران با تیم ملی است. تیم ژاپن.” شروع سختی خواهیم داشت.

مرحله اول آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان از روز یکشنبه 27 فروردین ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ماه در سالن فدراسیون والیبال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید