انتخاب مدیران پاک راه را بر خلافکارانی مانند فولاد مبارکه می بندد


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894518

مرجع تقلید شیعی با بیان اینکه باید مدیران پاک را انتخاب کنیم، گفت: انتخاب مدیران پاک راه را بر خلافکارانی چون فولاد مبارکه می بندد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، آیت الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر صلح با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص تخلفات فولاد مبارکه اظهار داشت: تخلفات صورت گرفته در فولاد مبارکه نگران کننده است و شاید شاهد تخلفات مشابه باشیم. در شرکت های دیگر

وی انتخاب مدیران پاک را مهم می داند و می افزاید: برای اینکه دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم باید مدیران پاک معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و به آنها مسئولیت های مهمی بدهیم.

آیت الله سبحانی ادامه داد: وقتی تخلفی صورت می گیرد باید مدیران و تصمیم گیران برای همیشه کنار گذاشته شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی تصریح کرد: وزارت صمت مسئولیت سنگینی بر عهده دارد بنابراین مسئولیت تامین نیازهای اساسی مردم به نیازهای کلان را بر عهده دارد و باید تلاش مستمر داشته باشد.

این مرجع تقلید ادامه داد: باید مراقب بود در این وزارتخانه که متولی تولیدات و صنایع کشور است، افراد نالایق در پست های حساس منصوب نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید