انتشار 190 عنوان کتاب در حوزه حفاظت مقدس به همت کنگره شهدای استان مارکاسی

ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784587

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی اعلام کرد.

کریمی گفت: خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی پویش تولید کتاب های حفاظت مقدس را راه اندازی کرده است و در دو سال گذشته بیش از 190 عنوان کتاب در حوزه حفاظت مقدس منتشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در جلسه ستاد یادگار و مقاومت دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه تازه داماد گفت: و ترویج ارزش‌های اسلامی از طریق کتاب است، زیرا کتاب یک ابزار فرهنگی است که بعد ترویجی دارد و تقویت فرهنگ مطالعه موجب تقویت ارزش‌ها می‌شود.

وی افزود: کتاب به جامعه روحیه می دهد و نامگذاری این ایام به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی برکات بسیاری دارد که باید در این فرصت طلایی به نحو احسن از آن استفاده کرد زیرا کتاب رکن اصلی جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی مورد استفاده قرار گرفت.

وی بیان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی در استان مرکزی پیش بینی شده است که از مهمترین آنها می توان به افتتاحیه کتاب در حوزه حراست مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های تخصصی نقد و بررسی کتاب در این حوزه اشاره کرد. حفاظت مقدس. صورت خواهد گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مارکاسی ادامه داد: تشویق کنید.

وی افزود: خوشبختانه کنگره شهدای استان مارکاسی پویش تولید کتاب های حفاظت مقدس را راه اندازی کرده است و در دو سال اخیر بیش از 190 عنوان کتاب در حوزه حفاظت مقدس منتشر شده است.

کریمی گفت: امسال با هدف تولید 60 عنوان کتاب در حوزه حراست با مشارکت دستگاه ها و نهادهای استان مرکزی و یکی از نیازهای مهم امروز تشویق نویسندگان به فعالیت در حوزه حراست است که نهادهای فرهنگی از نویسندگان محلی به خوبی بهره مند شوند.

وی افزود: نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر نقش مهمی در ترویج و تقویت ارزش‌ها و فرهنگ‌های اسلامی در جامعه دارند زیرا می‌توانند از استعداد و توانایی خود برای تولید محصولات ویژه نسل جوان استفاده کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: نسل.

وی خاطرنشان کرد: شهید مهدی جودکی علاوه بر اینکه پاسدار و رزمنده ای ارزشمند و فداکار بود، ورزشکاری با اخلاق بود و امروز بهترین الگو برای جوانان است و تهیه کتاب این شهید عزیز قطعاً خیرات زیادی برای جوانان خواهد داشت. جامعه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید