تهیه 195 عنوان کتاب در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در استان مارکاسی

زمان: 19:12
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789782

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اعلام کرد.

کریمی گفت: به همت کنگره شهدای استان مرکزی و گفتمان سازی برای تبیین فرهنگ ها و ارزش های اسلامی، 195 عنوان کتاب منتشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان مرقوزی امشب در همایش هیئت خادمان شهدا در استان مارکیز گفت: یکی از مهمترین مولفه های پیروزی در دفاع مقدس بود. از دشمنان

وی افزود: اگر امروز به شهدا، جانبازان، سربازان و خانواده های شهدا افتخار می کنیم به این دلیل است که عزت، اقتدار و امنیت کشور نشأت گرفته از دفاع مقدس و مجاهدت ها و جانفشانی های این عزیزان است. و این فرهنگ ارزشمند که دارای ویژگی های فراوانی است «پنهان شده در این سال ها توانستند کشور را از توطئه های دشمنان نجات دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است، گفت: این نماد و اندیشه ارزشمند موفقیت بزرگی بوده است. در سال های اخیر ما وظیفه داریم از تحریف این فرهنگ جلوگیری کنیم و آن را به نسل جدید جامعه منتقل کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه به برکت تفکر دینی و انقلابی حاکم بر کشور، فرهنگ های ارزشی در جامعه همواره پویا و زنده است و اقشار مختلف برای زنده نگه داشتن فرهنگ های ارزشی تلاش می کنند که قابل تقدیر است.

کریمی افزود: ترویج و تقویت فرهنگ حراست که یکی از رسالت های حفظ آثار و نشر ارزش های حراست است نیازمند مشارکت سایر گروه ها و آحاد مردم است چرا که حراست مقدس مردمی بود و امروز باید این فرهنگ ارزشمند را زنده نگه دارید. «در کار باشید.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت های مهم برنامه های متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت مردمی بودن آنهاست و قطعا با این رویکرد اقدامات موثر و ماندگار ماندگار خواهد بود و خادمان شهدا باید پیشگام باشند. این جهت.”

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال های اخیر گفت: امام خمینی (ره) در دفاع مقدس 6200 شهید تا زمان تهیه دانشنامه و یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس همچنان مهم است.

وی افزود: همچنین انتشار 195 عنوان کتاب از کنگره شهدای استان مرکزی و گفتمان سازی برای تبیین فرهنگ ها و ارزش های اسلامی از دیگر اقدامات مهمی است که با قوت ادامه خواهد داشت و ستاد برگزاری کنگره شهدا ادامه خواهد داشت. استان مرکزی تحت عنوان گام دوم با قوت در تمامی ابعاد به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید