انتظار مردم کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت خسارات سیلاب موسمی


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900211

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به خسارات چند ماهه سیل موسمی منتظر پیگیری و دریافت غرامت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، در ماه های اخیر بارندگی های جوی به صورت موسمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و اثرات آن در بخش های مختلف کشاورزی، کشاورزی، صیادی، راه های عشایری، زیرساخت ها از جمله راه، برق و آب و… سایر قسمت ها به صورت آسیب دیده می شوند.

در همان ابتدا مسئولان و متولیان دستگاه های مختلف در مناطق آسیب دیده حضور داشتند و سعی در امداد رسانی و کمک به آسیب دیدگان داشتند.

در این راستا دستگاه های مختلف استان با کمک رسانی در فرصت مناسب اقدامات اولیه را در دستور کار قرار داده اند اما همچنان خسارات مختلف و پرداخت آنها به مرحله نهایی نرسیده است.

استاندار استان و جمعی از مدیران در هفته های اول از مسئولان کشوری که مهمترین آنها احمد وحیدی وزیر کشور بود به استان دعوت کردند و در این جلسه آخرین وضعیت خسارت مبلغ و همچنین پیشنهادهایی برای پیگیری و پیگیری ارائه شد.

در شرایط فعلی پس از گذشت چندین ماه از این موضوع باید آخرین وضعیت ردیابی خسارت برای پرداخت خسارت دیدگان پیگیری شود تا کهگیلویه و بویراحمدی با دریافت خسارات ناشی از سیل بخشی از هزینه ها و دردسر خود را جبران کند.

در این راستا استاندار و مجموعه مدیران استانی میزان اعتبار ابلاغی این خسارات را پیگیری کنند تا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مانند سایر نقاط کشور که در سیل آسیب دیده اند مورد حمایت قرار گیرند. و برای جبران خسارات وارده از دولت حمایت کرد.

لازم به ذکر است یکی از مهمترین درخواست های مردم استان از مسئولان پیگیری آخرین وضعیت پرداخت خسارت سیل و در جریان قرار دادن آنها توسط مسئولان و مدیران استانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید