خسارت 40 میلیارد تومانی به پل ها و جاده های استان اصفهان در اثر سیلاب های موسمی


ساعت: 21:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889686

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بارندگی ها و سیلاب ناشی از سامانه موسمی بیش از 40 میلیارد تومان به راه ها و پل های این استان خسارت وارد کرد که میزان دقیق این خسارت پس از پایان ساعت 24 اعلام می شود. تحقیقات نهایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد دادخواه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: بارش باران و سیل ناشی از سامانه موسمی بیش از 40 میلیارد تومان به راه ها و پل های این استان خسارت وارد کرد که میزان دقیق این خسارت پس از بررسی نهایی اعلام می شود. .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین خسارت در این منطقه به راه ها، ابنیه فنی و پل ها وارد شده است، افزود: در بارندگی ها و سیل روزهای گذشته 98 کیلومتر از راه ها و راه های روستایی وارد شده است. 61 ساختمان فنی و پل در 213 کیلومتری عشایر کوچ نشین استان آسیب دیده است.

وی ادامه داد: با آمادگی همه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ستاد و شهرستان ها و با اقدام به موقع در زمان وقوع سیل از حوادث احتمالی جانی و مالی جلوگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از فروکش سیلاب، بخش های آسیب دیده و بخش های سیل زده ترمیم شد.

به گفته وی در حال حاضر تمامی راه های استان اصفهان به جز محور نورآباد باز و تردد از طریق گردنه بیژن برقرار است. این محور به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود و عملیات بازگشایی آن در حال انجام است و تا 2 روز آینده بازگشایی می شود.

دادخواه افزود: عوامل راهداری و پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و با مدیریت ترافیک از بسته شدن جاده ها و آسیب دیدن خودروها جلوگیری می کنند.

وی همچنین بر پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت جوی آگاه باشند و توصیه های ماموران پلیس و راهداران را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید