300 میلیارد خسارت سیلاب های موسمی در کهگیلویه و بویراحمد جبران می شود.


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913215

عمادی گفت: 300 میلیارد اعتبار برای جبران خسارات سیلاب های موسمی در واحدهای مسکونی آزاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، روح الله عمادی در جلسه شورای برنامه ریزی در خصوص خسارات ناشی از سیل موسمی که در محل سالن اجتماعات کهگیلویه و در محل سالن اجتماعات کهگیلویه برگزار شد، خبر خوشی برای آسیب دیدگان سیلاب موسمی دارد. بخشداری بویراحمد گفت: در سیلاب های موسمی تابستان امسال به هزار و 155 واحد خسارت وارد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 300 میلیارد برای جبران خسارت سیل واحدهای مسکونی در استان اختصاص داده است و کار 200 واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه تکمیل شد.

وی با بیان اینکه 30 درصد از اعتبارات سیلاب به واحدهای مسکونی اختصاص یافت، گفت: 250 میلیون به واحدهای مسکونی شهری و 200 میلیون به واحدهای روستایی و 50 میلیون تومان به هر شهر اختصاص یافت.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارات دولتی به همه این واحدها توزیع شده است، گفت: این میزان برای مدت دو هفته اعلام شده و دومین استان کشور هستیم که این میزان اعتبار به ما داده می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از ارائه این گزارش تخصیص این میزان اعتبار را با توجه به شرایط اقتصادی کشور حرکت خوبی دانست که از دولت تشکر می کنم و گفت: تخصیص اعتبار در حوزه بنیاد مسکن کار ارزشمندی است. ، که باید اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند. چه کار بزرگی انجام شده و جای تشکر دارد.

سیدعلی احمدزاده گفت: مناطق روستایی و جوامع عشایری در سیل اخیر متحمل خسارات زیادی شدند بنابراین نباید از جذب اعتبار در این مناطق غافل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید