انتقاد تند یک استقلالی از اسکوچیچ برای طارمی

انتقاد تند یک استقلالی از اسکوچیچ برای طارمی

امیر هاشمی مقدم بازیکن سابق استقلال که در هلند تمرین می کند و همچنین مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش است از دعوت نشدن طارمی به تیم ملی انتقاد کرد. بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

* اتفاق عجیبی در سطح ملی رخ داد که با وجود تجربه چندین ساله در بازی و مربیگری، من را شوکه کرد. من نمی دانم که به اشتراک گذاشتن یک پیام باعث ایجاد چنین تقابل شدید و قاطعی شود. دعوت نکردن طارمی غیرحرفه ای بود.

* در حفظ شخصیت و جایگاه ویژه سرمربی شکی نیست. فقط می دانم که بعید است فقط یک توییت باعث خط خوردن نام ستاره فعلی فوتبال ایران شده باشد. بدون شک مشکلات دیگری نیز بین آنها وجود داشت که کار را به اینجا رساند.
* باید بگویم مهدی طارمی در نوشتن پاسخ اسکوچیچ کمی تندرو بود. این موضوع نیاز به مدیریت داشت. شما باید آگاه باشید و سپس در مورد آن صحبت کنید. من شخصا منتظر صحبت آقای اسکوچیچ در مورد این موضوع هستم. بعید است مربی از توانایی های او بی خبر باشد زیرا در بین بازیکنانش نظر مخالفی وجود دارد. باید منتظر پاسخ واضح اسکوچیچ به تصمیمش باشیم.

* از همان ابتدا گفتم سخت ترین بازی ها در راه جام جهانی با لبنان بود و سوریه را در کشور سوم داریم. امیدوارم دود این تصمیم به چشم هواداران و تیم ملی ایران نرود.

* من نمی فهمم موضوع به این راحتی منجر به چنین تصمیماتی در سطح ملی می شود. فکر می کنم تیم ملی ایران به درایت بیشتری نیاز داشت.

دیدگاهتان را بنویسید