انتقاد تند از عنایتی; او برای استقلال بازی می کرد

انتقاد تند از عنایتی;  او برای استقلال بازی می کرد

مرتضی کرمانی مقدم درباره تساوی پرسپولیس و هواداران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به نکات زیر اشاره کرد:

*بازیکنان گل محمدی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی بعد از چند گل خوب بازی کردند. سرخپوشان اگر در همان دقایق می توانستند گل بزنند قطعا هواداران جلو می آمدند و اصلا دفاع نمی کردند و پرسپولیس فرصت گل های بیشتری را داشت.

* نکته ای که در این دیدار بسیار به چشم آمد این بود که متاسفانه دروازه بان هر بار که او را در حال اتلاف وقت می گرفت، مدام خود را روی زمین می انداخت. از دست دادن زمان برای بازیکنان هوادار باعث افت کیفیت بازی شده است. با این حال، این سیستمی است که خود عنایت ممکن است علاقه ای به انجام آن نداشته باشد. مشخص بود که این هوادار برای تیم دیگری بازی می کند.

* پرسپوليس براي پيروزي تلاش مي كند. آنها در این فصل 4 امتیاز مقابل هواداران از دست دادند که سرخپوشان را از بالای جدول بردند. اگر دو بازی را با هواداران حساب کنیم، می بینیم که اگر نتیجه کامل این دو بازی را می گرفتیم، جایگاه ما در بالای جدول بسیار متفاوت بود و می توانستیم در هفته های اخیر برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم، اما اکنون رسیدن به استقلال بسیار دشوار است. اختلاف را 6 امتیاز افزایش دهید.

* تعویض های گل محمدی خوب بود اما به نظرم به جای عبدی باید تامیروف اخراج می شد چون عبدی از مهاجم ازبکستانی پتانسیل بیشتری برای گلزنی دارد و می توانست در دقایق پایانی بیشتر به تیم کمک کند. به نظر من تامیروف گلزن نیست و تنها ویژگی خوبش زیاد دویدن است

* بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را کردند اما او واقعاً دفاعی بازی می کرد و فقط روی ضدحملات تمرکز می کرد. قطعا انتظارات از پرسپولیس خیلی بیشتر از اینها است و همه به دنبال گرفتن 3 امتیاز بودند اما این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر هواداران امیدوارند استقلالی ها پیروز نشوند تا همچنان فرصت کم شدن اختلاف امتیاز و رسیدن به جام قهرمانی را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید