حسینی: شکست تلخی را متحمل شدیم/ عنایتی: بازی یک طرفه بود


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808491

مربیان و هواداران پیکان در نشست خبری پس از دیدار هفته هفدهم که با پیروزی هواداران به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل هواداران در کنفرانس بعد از بازی گفت: باخت تلخی بود، گل اول را زدیم، شرایط خوب بود، متأسفانه. با اشتباه گل زد.بچه های ما و یک ضربه فوق العاده.

وی ادامه داد: به دلیل کم تجربگی یکی از بازیکنان ما با دریافت دو کارت زرد اخراج شد و وقتی تیم 10 نفره می شود شرایط سخت می شود. 4 یا 5 روز قبل از این مسابقه 120 دقیقه بازی کردیم و فشار زیادی روی بچه هایمان بود. بازیکنان تیم حریف نیز موفق شدند از نقطه قوت خود که ضربه ایستگاهی بود برای گلزنی استفاده کنند.

سرمربی پیکان همچنین اذعان داشت: به نظرم نقطه قوت بازی دو موضوع بود. یکی از گل هایی که در دقایق پایانی زدیم و اخراج بازیکنمان که در 40 دقیقه نزدیک به 10 بازی انجام دادیم اما باید هر چه زودتر بسیج شویم. ما به جوانانمان ایمان داریم و امیدواریم با کار خوب و ایمان به این بچه ها مطمئنم بتوانیم نتیجه را برگردانیم.

* عنایتی: بازی یک طرفه را دیدیم
رضا عنایتی مربی هواداران پس از پیروزی 2-1 مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه پرنشاطی بود. بزرگترین باخت ما از پیکان بود و می دانستیم با چه تیم خطرناکی بازی می کنیم. خسته نباشید به تیم پیکان میگم و خدا به تیم هوادار صبر بده. بازی یک طرفه را دیدیم و از هر جهت مستحق این پیروزی بودیم. آنها همان کاری را که در ابتدا به بازیکنان گفته بودیم انجام ندادند و ما را تحت فشار قرار دادند. در مورد ضدحمله با بازیکنان صحبت کردیم و در نهایت پیکان روی ضدحمله به گل رسید. می دانید که بازی مقابل پیکان وقتی گل می زند چقدر سخت است، زیرا ساختار دفاعی او فوق العاده خوب است. به حسینی و مجموعه پیکان تبریک می گویم با این حال شایسته برد بودیم. در بازی های زیادی مجبور بودیم گل بزنیم اما بی تجربگی متأسفانه به ما کمک کرد، اما امروز بازیکنان ما به چیزی که حقشان بود رسیدند.

او در مورد خیلی حریص گفت: بله، خیلی دور بودم و در جای خاصی نشسته بودم. دیدن اینکه چه زمانی تیم ها به کمک خارجی نیاز دارند سخت است، اما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

عنایتی درباره حمله به شجاعیان در نیمه اول و در نیمه دوم به این سوال گفت: بله، خیلی از داریوش دور بودم. گاهی اوقات برخی از بازیکنان شرایط خود را در زمین تغییر می دهند و وظایف خود را فراموش می کنند و باید هدایت کننده آنها باشند. سعی کردم با صدای بلند این کار را انجام دهم، اما بی فایده یافتم و آن را رها کردم.

سرمربی تیم ملی درباره قابلیت های هجومی این تیم گفت: این فقط مختص این بازی نبود. در مسابقاتی که شرایط به مراتب خاص تر و حملات بیشتر بود، توپ های ما گل نمی شد. فوتبال همین است و شرایط فوتبال همین است. تلاش می کنیم جلو برویم و انشاالله بازی های شایسته ای داشته باشیم و جایگاه خوبی در جدول رده بندی کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه روح الله باقری یک فرصت 100 گلی را از دست داد، گفت: بله، حرفه شما را قبول دارم و فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد. به هر حال بازیکن باید لحظه ای تصمیم بگیرد اما در این صحنه احساس کرد بهتر است پا روی توپ بگذارد. بازیکنانی داریم که وضعیت بهتری دارند. امروز ریسک نکردیم و بابک مرادی را بازی نکردیم و او را آماده گذاشتیم. او جراحات جزئی هم داشت. بازیکنان خوبی مثل مرادی و میری را به خدمت گرفته ایم و با حضور دو سه بازیکن دیگر پرتر خواهیم شد.

عنایتی در جریان بازی به داور گفت: من دیگر اعتراضی ندارم و به داور خسته نباشید می گویم. در یک نقطه از بازی صحبت می کنید و عصبانی می شوید. در فوتبال خارجی هم اعتراض به داور شدیدتر است. امروز هم 4 تا اخطار داشتم. در بازی قبل (بازی با استقلال) اخطار عجیبی دریافت کردم. آب را خوردم و ضربه آرامی به بطری زدم که داور به من کارت زرد داد. داور خیلی متمرکز بود و به نظر می رسید حواسش به من است و وقتی برگشتم یک کارت زرد مقابلم داشت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید