انتقاد رئیس سازمان بازرسی کل کشور از کاغذبازی برخی نهادها در مسیر سرمایه گذاری


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889164

رئیس سازمان بازرسی کشور با انتقاد از مستندسازی برخی دستگاه ها گفت: متأسفانه بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل این مستندات تمایلی به سرمایه گذاری ندارند و مسئولان استانی باید به این موضوع توجه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کشور، ذبیح الله هدیان در سفر به استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در آن استان با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه در حال رها شدن از مسائل و دغدغه های اصلی جامعه است، گفت: مردمی از توسعه قضایی خبر داد و اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب این دوره ارتباط با مردم و حضور در استان ها است که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی بر اساس وظیفه ذاتی خود بر اساس اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن جریان امور، وظیفه نظارت و پیگیری مسائل و مشکلات استان ها را بر عهده دارد، تصریح کرد: سازمان بازرسی بر اساس وظیفه ذاتی خود بر حسن اجرای قوانین نظارت و پیگیری کند. وی تاکید کرد: در این راستا قوانین غیرقابل اجرا را احصا کرده و اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه دستگاه قضایی و سازمان بازرسی به تولید و اشتغال در جامعه کمک می کند، از فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی در مجتمع های قضایی در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا در حال انجام است. دستگاه قضایی و سازمان بازرسی به دنبال مشکلات هستند.

وی با انتقاد از مستندسازی برخی نهادها تاکید کرد: متأسفانه بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل این مستندسازی تمایلی به سرمایه گذاری ندارند و مسئولان استانی باید به این موضوع توجه کنند و از سنگ اندازی به سمت سرمایه گذاران خودداری کنند.

هدیان از نظارت بر پروژه های متوقف شده خبر داد و بیان کرد: سازمان بازرسی به دنبال این است که پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز به معضل بیکاری در آن استان اشاره کرد و گفت: در گاز، نفت و معادن جزو کشورهای اول هستیم و شایسته نیست جوانان بیکار باشند و برخی از کارخانه های ما کار نمی کنند.”

وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید از جوانان حمایت کنند، تصریح کرد: باید زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید