انتقاد شدید از آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی معلمان

انتقاد شدید از آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات وزارت آموزش و پرورش با آمدن یک نفر و یک وزیر حل نمی شود.

علی هزاریان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: با رفتن آقای نوری و آمدن فرد دیگری اگر بنا باشد ساختارها حفظ شود مشکل این وزارتخانه نخواهد بود. حل شود و اگر در همین مسیر رفت چاره ای نیست، تغییر وزیری در شورای اسلامی وجود ندارد.

وی خطاب به صحرایی ادامه داد: آقای صحرایی با وجود گذشت یک سال از انتصاب شما به عنوان رئیس دانشگاه آینده فرخنگیان، تعداد زیادی از اقلام با شناسنامه غرب محور و نشانه هایی از جریان اصلاحات وارد مجموعه شما نشده است. پس از گذشت 13 ماه از زمانی که مدیریت دانشگاه فرهنگیان را بر عهده گرفتید، هنوز نتوانسته اید تیم مناسبی را برای کمک به شما تشکیل دهید. فرصت ایجاد یک تیم حرفه ای در وزارت آموزش و پرورش و ایجاد تحول در این وزارتخانه را چگونه می بینید؟

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی تصریح کرد: شما از فروردین ماه امسال سرپرست وزارت آموزش و پرورش بودید اما با همان تیم قبلی که آموزش و پرورش را به این نقطه رسانده بودید به کار ادامه دادید و این افراد بخشی از شما هستند. حلقه نزدیک و دوستان آقای نوری در اجرای درجه بندی معلم حذف شد اما شما با همین دور جلو رفتید

دیدگاهتان را بنویسید