انتقال فاضلاب به پتروشیمی خراسان توسط پیمانکار انتخاب شد


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916085

محمدرضا حسین نژاد گفت: سرانجام اجرای طرح انتقال فاضلاب از تصفیه خانه بجنورد به مجتمع صنعتی پتروشیمی خراسان به مرحله انتخاب پیمانکار رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک گفت: طی آخرین پیگیری هایی که روز گذشته در گفت و گو با مدیرعامل پتروشیمی خراسان انجام دادم، گفته شد که بررسی های مربوط به اجرای طرح انتقال فاضلاب از تصفیه خانه فاضلاب بجنورد به مجتمع صنعتی پتروشیمی خراسان تکمیل شد.

حسین نژاد گفت: مدیرعامل مجتمع پتروشیمی خراسان از انجام بازگشایی پاکت های انتخاب پیمانکار برای انجام عملیات انتقال فاضلاب خبر داد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا 15 روز آینده فعالیت اجرایی این پروژه قفل و رسما راه اندازی شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس اجرای این طرح پتروشیمی، خراسان نیز باید در این مجتمع تصفیه خانه فاضلاب احداث و راه اندازی کند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح انتقال فاضلاب تصفیه خانه بجنورد به این مجتمع صنعتی باید در مدت زمان تعیین شده به پایان برسد در غیر این صورت اقدامات لازم را با این مجتمع صنعتی در دستور کار قرار خواهیم داد.

حسین نژاد همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای فاز دوم سرمایه گذاری های توسعه ای در این مجتمع صنعتی اظهار داشت: فراهم سازی شرایط لازم برای اجرای طرح توسعه این مجتمع از جمله در حوزه گازرسانی. ، پیگیری می شود.

وی یادآور شد: در دیداری که با رئیس جمهور داشتم از ایشان خواستم تا سهامداران این مجموعه از جمله شستا را ملزم به همکاری برای اجرای طرح توسعه این مجتمع صنعتی کند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با اجرای طرح توسعه این مجتمع صنعتی فرصت اشتغال برای 1000 تا 2000 نفر ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید