انجام ۲۱ میلیون و ۹۶۵ هزار امداد و نجات در ۶ ماهه نخست امسال


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907915

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: این سازمان در شش ماهه نخست امسال ۲۱ هزار و ۹۶۵ عملیات امداد و نجات انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در افتتاحیه نشست نمایندگان امداد و نجات هلال احمر که در تهران برگزار شد، گفت: سازمان امداد و نجات هلال احمر اخیرا درگیر حوادث مختلفی از جمله سیل و سیل بوده است. . زلزله و …. ظاهر شد و ما تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم کمک موثری به هموطنان خود کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه این سازمان در شش ماهه نخست امسال 21 هزار و 965 عملیات امداد و نجات انجام داده است، گفت: در این تعداد عملیات، بیش از 457 هزار نفر توسط همکاران امدادرسانی شدند. کمک به جمعیت هلال احمر. در واقع می توان گفت که امدادگران هلال احمر در نیمه نخست امسال به طور متوسط ​​روزانه 118 ماموریت انجام داده اند که به طور متوسط ​​روزانه به 2456 نفر کمک کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد برای 280 هزار نفر اسکان اضطراری و 161 هزار نفر خدمات سرپایی دریافت کردند. همچنین حدود 13 هزار نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر 23 درصد از ماموریت ها را از نوع خدماتی عنوان کرد و گفت: 77 درصد از ماموریت ها در حوزه عملیات امداد و نجات بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید