اندیشه مقاومت، قبله اول مسلمانان را آزاد می کند

ساعت: 23:40
تاریخ انتشار: 1300/09/17
کد خبر: 1790726

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این امر باعث نابودی جبهه و تفکر مقاومت اسرائیل و آزادسازی قبله اول مسلمانان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار رمضان شریف چهارشنبه شب در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در برهه حساسی قرار داریم؛ امروز این نکته الهام‌بخش بسیاری از دیدگاه‌های مبارزان آزادی در سراسر جهان و مسلمانان و کسانی است که از ظلم و ستم آمریکا و صهیونیست‌ها رنج می‌برند.

وی گفت: رفتار شهید سلیمانی و میراث حاج قاسم که نقطه قوت قدس و جبهه مقاومت است. او امروز با سرعت و شکست به کار خود ادامه می دهد.

سردار شریف گفت: بزرگترین آرزوی شهید سلیمانی کاهش شر آمریکایی ها در منطقه بود چرا که آنها حامیان اصلی صهیونیست ها هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: مطمئن باشید اگر آمریکایی‌ها شرارت خود را کم کنند و آنها را از منطقه بیرون کنند، رژیم صهیونیستی بدون حمایت می‌ماند و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خود یعنی آزادسازی بیت‌المقدس دست می‌یابد. “

وی با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم، گفت: در دو سالی که از شهادت حاج قاسم می گذرد همه مولفه های افول و فروپاشی آمریکایی ها و خروج آنها از غرب آسیاست. منطقه محقق شده است.»

سردار شریف گفت: برخی از آرزوهای حاج قاسم که فرار آمریکا از افغانستان بود محقق شد و اخراج آمریکا از عراق در شرف وقوع است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این به خاطر تحقیر آمریکا، نه به خاطر تصمیم صبورانه آنها، بلکه به دلیل ترس بیشتر، قربانیان بیشتر و خیلی بیشتر اتفاق افتاد. آمریکایی ها پس از 20 سال استراتژی خود را کنار گذاشتند.

وی گفت: البته عزم حامیان حاج قاسم در جبهه مقاومت برای تحقق پیش بینی حاج قاسم قاطعتر شده است. این پیشگویی این بود که جبهه و تفکر مقاومت اسرائیل را نابود می کند و قبله اول مسلمانان را آزاد می کند.

سردار شریف گفت: قطعاً این اتفاق می افتد زیرا امت اسلامی متوجه شده است. حاج قاسم با خدا معامله کرده بود; او سرباز پاک ولایت و فرهنگ اهل بیت بود. خداوند او را عزت داد و امت اسلامی و ملت ایران را عزت داد.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: فرزندان لشکر ثارولا و مردم کرمان نیز از این موهبت الهی خوشحال می شوند که امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و عزت و عزت مسلمانان شده است.

وی گفت: امیدواریم به ویژه امسال که شرایط تاج و تخت کمی ضعیف شد، میزبان خوبی برای مداحان مزار شهید سلیمانی در کرمان باشیم.

سردار شریف گفت: امیدواریم در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم شاهد برگزاری جشن باشکوهی باشیم و بار دیگر مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید